Kawan-kawan kakcik

Rabu, 25 Oktober 2017

WW : terlebih makan kacang panjang agaknya...


Adik tak payah panjangkan leher macam Bangcik pun dah
nampak cukup tinggi... :)

8 ulasan:

  1. yelah kot sebab tu tinggi-tinggi =)

    BalasPadam
  2. dulupun kita lebih tinggi dari mak abah kita...

    BalasPadam
  3. Betul la.. tinggi betul budak sepet tu sekarang...

    Kita dulu makan nasik sepinggan ikan separuh, ayam daging jarang2 nak jumpa... kurang protin..
    Anak2 sekarang makan ayam, daging je sampai kenyang, nasik makan sikit/tak makan...
    Tu la besar2 semuanya..

    BalasPadam
  4. dh lagi tinggi dr mak pak nya dah si sepet kakcik yek....

    mcm adik bongsu dana pun sama mcm si sepet kakcik, tinggi mcm galah, kami yg kakak2 ni nk ckp ngn dia kene tarik telinga dia dulu baru dia dgr hahhahaha

    BalasPadam
  5. Lazimnya begitu kot kak...hihihi...meningkat dewasa semakin tinggi masing-masing :)

    BalasPadam
  6. Ye la adik tinggi kan badan pun dah cantik kurus lagi la nampak tinggi

    BalasPadam
  7. Macamana nak bagi tinggi tu KC. Anak dara saya sebok nak tinggi tp tak tinggi tinggi huhu..

    BalasPadam
  8. Zaman senang.
    Kita dulu membesar zaman penjajah dan baru merdeka.
    Agaknya makan pun tak cukup.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com