Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Julai 2016

Jumaat 26 Ramadhan 1437H...

Jumaat terakhir untuk Ramadhan tahun ini.  Jangankan Jumaat di Ramadhan tahun hadapan, Jumaat minggu hadapan pun belum tentu dapat kita temui.  Semoga amal ibadah kita walau sebesar zarah, ada nilainya di sisi Allah...

Untuk semua Muslimin yang cukup syarat,
jangan lupa untuk solat Jumaat tau...

11 ulasan:

  1. Assalammualaikum Qaid...adik Qaid siapa nama..hihihi..Qaid dah pesan tu uncle-uncle,abang-abang jangan culas pergi solat Jumaat ya..

    BalasPadam
  2. baik imam muda Qaid...

    selamat hari raya kakcik... maaf zahir dan batin

    mohon ampun maaf andai sepanjang jd kwn di alam maya ada komen2 dana yg menyingung perasaan kakcik

    BalasPadam
  3. Entah bertemu jumaat lagi ke tak Allah aje yg tahu kakcik

    Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari kami sekeluarga buat kakcik & keluarga
    Nak whatsapp nombor tel kawan-kawan semua dah hilang masa tel kakak rosak hari itu.

    BalasPadam
  4. Terima kasih mengingatkan kakcik..
    Dikesempatan ini saya mengucapkan,
    Selamat hari raya buat kak cik sekeluarga,
    Kemaafan dipinta jika ada komen yg mengguris perasaan,
    Berhati-hati dijalan raya,
    Semoga selamat sampai ke destinasi,

    BalasPadam
  5. semoga ALLAH mengizinkan kita bertemu ramadan lg..Insyallahh.

    BalasPadam
  6. salam jumaat utk kakcik
    sekejab je dah di jumaat terakhir bulan ramadhan
    salam aidilfitri dari kaknoor
    maafkan andai ada salah dan silap ya kakcik
    sesungguhnya kita tidak sempurna

    BalasPadam
  7. Semoga segala amal ibadat kita pada bulan yang mulia ini medapat keberkatan dariNya.

    BalasPadam
  8. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir & batin

    Love,
    Lya Afrina

    BalasPadam
  9. saya tengok gambaq kat atas tu teringat saya kat satu cerita masa saya masih lagi di mekah. Abang saya pesan tulong belikan jubah arab satu sebab nanti dia nak pi semayang raya....jadi saya belikanlah yang elok untuk abang saya yang kaler dia sama macam kat ataih tu...hitam dan berjalur emas...saya kirim balik. Lepas raya saya tanya dia...dah pakai belum? Dia kata tak berani pakai masa semayang raya sebab takut orang tolak dia ke depan jadi Imam! Hahahahahaha....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.