Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 11 Jun 2016

Hidangan berbuka / bersahur yang membuka seleraku...

...di hujung-hujung usia ini, hanya hidangan yang seadanya dapat membuka selera tuaku...

ikan bilis goreng garing bersama bawang besar dan cili kering

telur goreng bersama bawang besar direnjis kicap

taugeh tumis bersama kek ikan

Alhamdulillah.

11 ulasan:

  1. bial berpuasa suka menu yg kering2 cenggini juga

    BalasPadam
  2. Cikna pun suka camni tapi kena buh kicap,huhuu.... sis,yg coklat tu pinggan 'daiya' kn..

    BalasPadam
  3. Betul kak..PC pun suka lauk macam ni...lagi banyak kali diangat lagi kering lagi sedap...

    BalasPadam
  4. sama lah selera kita kakcik tak perlu segala yg mahal2 cukup lah dengan bilis goreng macam ni, memang berttambah makan nasi

    BalasPadam
  5. ibu_suri sahur dengan nasi putih bersama bawang+cabai burung+kicap...

    BalasPadam
  6. ehhhhh saya suka sangat macam ni...pulak2 sekarang sahur asyik makan nasi je....tak makan tak cukup tenaga pulak nak kejar anak.

    BalasPadam
  7. Memang sama selera kita la kakcik... usia2 kita ni suka kering2 agaknya...

    BalasPadam
  8. sama kak.. kitarang pun suka ikan bilis bawang ni. semua nya lak tu.

    BalasPadam
  9. mak...yang simple ni la sedap sangat !

    BalasPadam
  10. Aduh! Yang pertama tu tak menahan betullah, Kakcik. Saya kalau boleh hari-hari pun nak menu macam tu. Entah kenapa kali ni menu simple macam ni terasa amat lazat di anak tekak!

    BalasPadam
  11. Nasiblah hari tu baru buat, tengok tu tak delah kecur sangat haih!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.