Kawan-kawan kakcik

Isnin, 25 Januari 2016

Kurus dan sihat cara Bangcik....

Baju yang sama pada waktu dulu dan kini...
Sudah nampak leher...

Ini Bangcik
Bangcik mula diet pada September 2015
Bangcik tak makan nasi sejak itu
Bangcik makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran
Setiap hari Bangcik akan bersenam sekurang-kurangnya untuk 7 minit
Dulu berat Bangcik 98kilogram
Sekarang berat Bangcik 84.3kg
Dulu seluar Bangcik saiz 42
Sekarang Bangcik sudah boleh pakai saiz 35 @ 36

Jadilah seperti Bangcik (*_^)

17 ulasan:

  1. yg ni ke yg study kat MSU tu kakcik..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...syukur...
    Berkat usaha gigih dan sabar..bangcik tak putus asa...rasa nak makan nasi bangcik tutup mata...bangcik kuat semangat..ikutlah macam bangcik..

    BalasPadam
  3. Bila lah saya nak jadi mcm bangcik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aziela, samalah kita.. pi sana pi sini nasik juga yang dicari

      Padam
  4. Alahai Bangcik auntie tak mampu nak jadi Bangciklah
    Tak jumpa nasi sehari mana boleh tahan.

    BalasPadam
  5. Saya pun tak mo makan nasi jugak ar KC

    BalasPadam
  6. saya tak boleh tak makan nasi. 2-3 hari takpe lagi. hari2 seterusnya kenalah makan nasi. hehe

    BalasPadam
  7. Bagus!!!! Amalkan gaya hidup sihat! Boleh turun lagi tu!

    BalasPadam
  8. Bangcik masih muda, metabolisme tinggi..masih berpeluang turunkan berat badan hingga 60 kg kalau dia gigih berusaha. Saya pernah turunkan berat badan dari 80 kg ke 67 kg dlm tempoh 3 bulan saja masa muda2 dulu. Tapi sekarang ni nak turunkan 2-3 kg pun sangat azab sebab metabolisme semakin rendah..

    BalasPadam
  9. dana dr tahun lps niat takmo mkn nasi kakcik...
    tapi kadang baru 3hari tak mkn nasi hari ke 4 tuh eh2 termkn nasi...

    ssh jgk nk diet mcm bangcik

    BalasPadam
  10. Arghhhh... nak jadi seperti Bangcik! Tapi tak makan nasi boleh. Kena makan sayur, tak boleh. Maka jadilah balik seperti Rashid. Hahaha!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.