Kawan-kawan kakcik

Khamis, 19 November 2015

Kashmir - mencari salji di Pahalgam (Bhg. 3)...

Nikmatilah gambar-gambar pemandangan berikut :





Taman di lembah.  Sangat cantik dan terjaga.  Sebenarnya jika berdaya, boleh sahaja
turun untuk menikmati keindahan taman ini dengan lebih dekat...



...ada perkhemahan di bawah sana.  Ada jambatan untuk diseberangi...



Aku hanya mampu melihat dari atas sahaja...



Bersama pemandu yang membawa naik ke sini.
Kereta Bilal tidak mendapat kelulusan untuk dibawa masuk.

...kiri...kanan...kiri...kanan...

...jangan halang laluan kami...



...akhirnya...


...dapat juga aku memegang salji...

...hahaha...tanpa sarung tangan tuuuu...

...tambah sirap, boleh buat ais kepal!...

Hari sudah menjelang senja...

...selamat tinggal lembah yang indah.  Semoga ini bukan
pertemuan kita yang pertama dan terakhir...

...masih ada sambungannya...

10 ulasan:

  1. Alhamdulillah.. berjumpa sudah salji tu kakcik..
    Dapat pegang lagi..
    Saya yg teruja tengok..
    Macam nak kesana juga dibuatnya :D

    BalasPadam
  2. Kakcik pergi tepat pada masanya
    Memang tengah musim salji akhir tahun kan..

    BalasPadam
  3. kekadang negara yang tidak maju lebih baik alamnya dari negara sepaauh maju macam kita...

    tempat sisa di campakkan oleh negara maju...

    BalasPadam
  4. Subhanallah...indah betul ciptaan Tuhan...teringin saya nak menjejak kaki disitu...

    BalasPadam
  5. Subhanallah kak cik..cantiknya pemandangan penuh keinsafan melihat kebesaranNya.

    BalasPadam
  6. Cantiknya......terasa mcm nak lompat masuk dalam gambar...

    BalasPadam
  7. Cantiknya KC......mcm lukisan yg atas tu.
    Bilalah saya nak pegang salji ni KC....huhu.....Gemuk gemuk biri biri tu, dpt menikmati kambing panggang didlm cuaca yg beku mesti bestkan

    BalasPadam
  8. Subhanallah.. cantik sunggujh pemandangan tu kakcik.. lagi indah bila dapat pegang salji di situ..

    BalasPadam
  9. Betaab Valley tu namanya kak.. memandang je lah dari atas sebab di bawah banyak godaan manusia.. jadi rimas nantinya..

    BalasPadam
  10. subhanallah....cantiknya....wah mak dah pegang salji dh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.