Kawan-kawan kakcik

Khamis, 22 Oktober 2015

Doa semoga dipermudahkan urusan...

Dua minggu lagi hendak 'ke sana', semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya buat kami...


Gambar dari : http://yan-yanjournal.blogspot.my/2012/04/my-memory-in-kashmir-valley-3-pari.html#!/tcmbck

16 ulasan:

  1. Semoga perjalanan kakcik ke bumi Kashmir di permudahkan..
    Happy holiday kakcik :)

    BalasPadam
  2. Selamat pergi dan kembali ya kak..nanti boleh kongsi apa yang menarik di sana..amin..

    BalasPadam
  3. Selamat pergi dan balik kakcik...bestnyaaa

    BalasPadam
  4. semoga Allah permudahkan perjalanan ke Kashmir nnt kakcik
    jgn lupa amik gmbau banyak2 ya

    BalasPadam
  5. wow kashmir, semoga perjalanan akak dan semua dipermudahkan segala urusan pergi dan pulang dengan selamat.

    BalasPadam
  6. Banyaklah solat hajat kakcik moga semuanya dipermudahkan..
    Bimbang flight delay dek jerebu itu aje..

    BalasPadam
  7. Fulamak...dah masuk musim sejuk tu.....mesti cantik!

    BalasPadam
  8. Kashmir.. ;) pasti menyeronokkan..
    Moga selamat perjalanan pergi dan balik..

    BalasPadam
  9. lihat negeri orang, tapi lebih best negeri sendiri..kan!

    BalasPadam
  10. Kalau nekcik selalu nya buat solat hajat 3 kali..doanya mintak dipermudahkan dilindungi perjalanan..termasuklah elokkanlah cuaca sepanjang perjalanan..di peliharakan keluarga dan harta yang ditinggalkan...insyaallah
    nanti kalau jumpa masjid..masukkan seringgit dua dalam tabung..tanda kesyukuran kita selamat..amiin
    sekadar berkongsi

    BalasPadam
  11. Moga dipermudahkan segala urusan & have fun ya Kak Cik

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kakcik,

    Jauh perjalanan luas pemandangan. Selamat bercuti dan semuga semuanya berjalan lancar dan baik.

    BalasPadam
  13. Saya rasa hari hari sejak bulan lepas KC mesti tengok tempat best kat sana kan ...
    Seronok kan KC nak teavel ni....Tolong bawak saya masuk beg KC boleh tak? Hihi...

    BalasPadam
  14. baju2 dah kemas ke kakcik?jaga diri baik2 le..pi jauh2 dari jerebu ni kakcik..harap2 dah balik nanti jerebu dah hilang..hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.