Kawan-kawan kakcik

Ahad, 27 September 2015

Jerebu kian teruk...

...hinggakan aku yang duduk dalam rumah pun sudah mula sakit tekak dan 'ketat' dada.  Bau asap bagai terkepung di dalam rumah...

Awan pun tidak kelihatan...

Bacaan di kawasan kediamanku...

11 ulasan:

  1. Teroknya kawasan kakcik! Kakcik dok kat area mana ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... kat obesi... setalat sejam yang lalu dah naik ke 177 APInya...

      Padam
  2. teruk sungguh kak cik, malam semalam ana ke shah alam semakin tebal jerebu walaupun dah tengah malam masa tu, Allahu Akbar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la Ana. Tapi selepas hujan turun tadi bacaan API pun turut turun sedikit...

      Padam
  3. Allahu...betul la kak...terasa macam susah sangat nak bernafas..

    BalasPadam
  4. dh lps ujan nih mintak2lah kurang skit jerebunya

    BalasPadam
  5. sakit tekak n mata pedih dibuatnya kakchik

    BalasPadam
  6. tinggi sanagt bacaan nya tu kakcik..paling tinggi kat tempat saya pun 157..tu pun sampai saya jatuh sakit seminggu batuk2 dan selsema..

    BalasPadam
  7. Isni dah announce cuti.....bila pulak nak announce lagi ni hihi....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.