Kawan-kawan kakcik

Isnin, 17 Ogos 2015

Status 'saja-saja'...

15 ulasan:

  1. Bagaimanapun doa seorang anak dan doa seorang ibu amat jauh bezanya
    Kemakqbulannya juga amat jauh berbeza kakcik.

    BalasPadam
  2. moga dijauhi anak2 yg begitu...nauzubillah

    BalasPadam
  3. Kak cik, tersentap baca statement ni. Sama-sama beringat! Moga sentiasa dilindungi Allah swt.
    VitaminSuci.

    BalasPadam
  4. Peringatan juga untuk diri sendiri.

    BalasPadam
  5. Ibu sanggup lakukan apa saja untuk anak2...harap2 anak2 pun begitu juga nanti.
    Salam kenal.

    BalasPadam
  6. semoga anak yang kita yang sayang..anak yang kita didik berpegang teguh pada agama..
    tp saya ada kenalan kak..ibu dan ayahnya dah uzur sangat..dia pun dah berusia..pernah dia bg tahu..entah sempat atau tidak dia sedekahkan alfatihah, beramal jariah niatkan untuk ibu bapa dia.. dia bimbang kalau dia yang pergi dulu..

    BalasPadam
  7. masya Allah..kalau boleh walaupun tidak waras(sedar/tidak) jangan sampailah doakan yang buruk untuk ibu ayah kita..nauzubillah..

    BalasPadam
  8. tp kadang tu kerana cintakan dan sayangkan ibunya ...anak tu tak sanggup melihat penderitaan ibunya .... die lebih redha ibunya dijemput ilahi ......rela kehilangan dari lihat ibu menderita .....

    seperti saya ..... mungkin org laina kan ckp sy bertuah kerana dapat menjaga ibu yg sakit hingga ke hujung hayatnya di kala umur sy masih remaja .... tp sedih dan luka dihati ini hanya diri sendiri yang merasanya bila melihat ibu dalam kesakitan ....... al fatihah

    BalasPadam
  9. Semoga anak2 kita sentiasa WARAS.... huhuhu

    BalasPadam
  10. Hanya ALLAH yg maha mengetahui......

    BalasPadam
  11. Selamanya tak akan sama pengorbanan seorang ibu dengan anak. Mana-mana emak pun kalau tengok anak sakit, nak sangat-sangat sakit tu 'dipindahkan' kepadanya tapi kalau emak yang sakit, takdalah anak nak sangat-sangat sakit tu berpindah kepadanya....

    BalasPadam
  12. Mohon agar dijauhkan jauh2....semoga sentiasa menjadi anak yang soleh

    BalasPadam
  13. saya pernah kenal sorang cina ni kakcik..dia tak mau bela ayah dia sebab ayah dia sakit.ganggu dia nak cari duit.katanya...kesian betul..

    BalasPadam
  14. semoga tak jadi anak yang macam tu.. nauzubillah..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.