Kawan-kawan kakcik

Isnin, 4 Mei 2015

4/5/2015 - Muhammad Qaid Darwish berusia setahun.

Semoga terus membesar dengan sihat dan menjadi insan yang cerdik, taat kepada agama dan taat kepada ibubapa selagi tidak menyalahi aturan dan hukum hakam yang telah Allah SWT tetapkan...

8 ulasan:

  1. saya cuma ada 2 cucu perempuan. harap-harap akan dapat cucu lelaki...

    tapi dalam masa yang sama saya terasa amat risau bila melihatkan perkembangan akhlak remaja di sini sekarang yang menyesakkan dada....

    BalasPadam
  2. geram tengok darwish yang tembam ni...harap² keluar ni sama geng ngan darwish..moga membesar menjadi anak yang soleh ye sayang...muaks sikit..

    BalasPadam
  3. Selamat ulang tahun untuk Darwish yang pertama. Beza 2 bulan rupanya dengan Aqlan

    BalasPadam
  4. Saya belum ada cucu, anak ikut jejak ayah kahwin lewat!!

    BalasPadam
  5. kaknoor pun dah bercucu sorang 1 tahun 8 bln dah, darwish tembam kan, cucu kaknoor kecik tembam dan besar ni dah kecik sikit sejak pandai berjalan dan main2

    BalasPadam
  6. Alolo comeynya Qaid..... patutlah jadi kesayangan nenak atuk kan...
    KC sedara ngan Heliza ke?

    BalasPadam
  7. Comelnya Qaid atas riba retis.... Eh, retis kan tu?

    Sekejap aje dah setahun cucu Kakcik ni yerk. Saya pun baru jengah blog ni, rasa tak sampai setahun pun berkenalan alam maya tapi rasa macam dah kenal lama pulak!

    Selamat ulangtahun sekali lagi, Qaid!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.