Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 26 September 2014

Mencari Jubah Atau Kurta Untuk Bayi Anda di Idul Adha ini?...

Ini bukan catatan berbayar.  Kerana catatan-catatan ikhlas yang beginilah, Nuffnang telah sekian lama menarik status glitterati dari blog ini.  Tapi tak mengapa, rezeki itu adalah dari Allah SWT adanya...

Zaman ini walaupun ibubapa semakin moden dan mengikut arus berfesyen untuk anak-anak mereka, namun semakin ramai ibu bapa Muslim lebih suka anak-anak mereka berpakaian dengan selesa dan diterapkan dengan pakaian yang mengikut syariat di awal usia mereka.

Anda bagaimana pula?  Suka anak-anak kecil atau bayi lelaki anda kelihatan comel dalam kurta atau jubah yang dibuat dari kain yang berkualiti? Jika begitu, kunjungilah facebook Darwish Rich Design di : https://www.facebook.com/darwishrichdesign  atau instagram mereka di : http://instagram.com/darwishrichdesign 

Jangan tanya makcik tentang harga kerana makcik tak pernah mengambil tahu tentang harganya.  Apa yang makcik tahu kurta dan jubah ini memang sangat cantik untuk bayi dan kanak-kanak lelaki dari seawal usia hingga berusia 3 atau 4 tahun.





Sekiranya ada yang berminat, jangan segan-segan untuk mencuci mata dan seterusnya membuat tempahan DI SINI dan DI SINI.  Semoga anda dan bayi anda dapat bergaya dengan selesa dan ceria di Idul Adha ini...


Kepada yang masih tercari-cari tempat untuk membuat tempahan korban, jangan lupa klik PAUTAN INI, ya...




14 ulasan:

  1. comelnya kurta nie untuk kanak-kanak,nasib baik anak ferd perempuan..

    BalasPadam
  2. Tq kak..
    Sekali tengok dah terbekenan sangat dah ni..haha

    BalasPadam
  3. Budak pakai memang nampak lebih cantik dan comel.
    Kalaulah kakak ada anak lelaki hihi..

    BalasPadam
  4. Cantik baju-baju ni, Memang sesuai untuk anak-anak ni KakCik.

    BalasPadam
  5. comel2nya kurta.....
    tapi anak lelaki iols dah besar.....
    yg ni utk baby..... ;'(

    BalasPadam
  6. cantik2 kurta yang ada.. rasa macam nak belikan untuk dak Nuha..? erk..?

    BalasPadam
  7. Anak saya dah besar2, ada juga anak lelaki saya yang berjubah ketika Raya tapi majoriti lebih berminat dengan baju Melayu...

    BalasPadam
  8. rasanya bukan sebab iklan macam ni nuff tarik status gliteritti tu kakcik..tapi kakcik kena hubungi nuffnang untuk bagitau,kadang2 mereka terlepas pandang...

    saya minat la jubah yang last tu.mesti comel je kalau mikhail pakai..:)

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik...alorrr comelnya baju jubah kanak2 ni...

    BalasPadam
  10. Kakcik...
    Cantiknya Kurta2 tu
    Cuma takda baby boy nak dipakaikan.....
    Nak tunggu cucu tah berapa tahun lag

    BalasPadam
  11. teringin gak nak tgk anak bujang kecik tu pakai... taktau la nak beli ke tak ni. huhu.. tq kak..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.