Kawan-kawan kakcik

Selasa, 11 Mac 2014

Bila kita tahu orang itu bodoh, adakah kita ingin turut menjadi bodoh...

...biarlah dia nak tulis apa pun sesuka hatinya...

tak perlu kita panjang-panjangkan konon untuk mengutuk tindakan bodoh mereka...

sebenarnya kita tak sedar bahawa secara langsung kita turut memperkenalkan mereka dengan terbuka...

dan sebenarnya juga itulah yang mereka mahu.

Daripada kita bertindak bodoh lebih baiklah secara diam-diam kita berdoa dan terus berdoa.

11 ulasan:

  1. kita kena bijak utk mengenal kebodohan

    BalasPadam
  2. heheheh.... kadang kite rasa nk sedarkan org yg kurang pandai tuh kakcik

    BalasPadam
  3. dalam kata lain bodoh ini memang bertingkat2..semua orang dah nampak bodoh..hahahha

    BalasPadam
  4. jagnan diikut kebodohan itu..kan..

    BalasPadam
  5. sebab tu SA malas nak baca dah kakcik...bosan...malas nak naikkan darah sendiri...ignore jer...

    BalasPadam
  6. Kenalpasti kebodohan, bila dah tahu jangan cepat melatah. Kadang kala melatah ini sama juga dengan bodoh.

    BalasPadam
  7. Kalau kita ikut apa dia buat, kita pun jadi macam dia.

    BalasPadam
  8. Kita jer yg anggap depa bodoh. Tapi depa rasa depa la yg paling pandai, paling tahu semua. Depa bangga dapat bercerita paling awal tu.

    BalasPadam
  9. Sesetengah orang bangga dengan kebodohannya kerana menyangka mereka pandai....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.