Kawan-kawan kakcik

Selasa, 18 Februari 2014

Sendiri dalam kesepian...

...namun aku suka begini
kerana bagiku sunyi itu mendamaikan...

Ada orang suka hiruk pikuk
dan lebih suka andai kehadiran menjadi perhatian.

Masing-masing ada kesukaan tersendiri namun bagi aku saat aku selesa dalam kesunyian janganlah hendaknya ada yang cuba-cuba hendak bermanja.

Ada masa kita suka hendak gembira bersama dan ada ketikanya sunyi itu lebih menenangkan.

Saat aku bercuti, memang sebolehnya aku ingin bersendiri apatah lagi bila beramai itu membuatkan aku kehilangan waktu rehat....

21 ulasan:

  1. salam bonda..ada masa ferd pun suka keadaan yang macam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? Tenang dan damai je rasanya melayan perasaan sendiri. :)

      Padam
  2. kalau saya sendiri saya suka berangan macam2 melayan perasaan... hehe

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Kalau memerlukan teman, jom la kita berteman

    BalasPadam
  4. sesekali bersendiri itu lebih baik kan kakcik !

    BalasPadam
  5. berehat lah kakcik...moga cepat sembuh....:)

    BalasPadam
  6. Take rest kakcik seroja.... dengan bersendirian lebih mendamaikan... syafakillah.. moga cepat sembuh..

    BalasPadam
  7. 1. Memang bekas operate tu tak dibalut ka kakcik?

    2. Ada kala kita memang nak bersunyi2....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dibalut kemas sebenarnya. Kakcik buka untuk ganti pembalut baru. :)

      Padam
  8. kadang2 sepi itu indah..kadang2 ianya meresahkan..

    BalasPadam
  9. as salam. sunyi biarlah bermanfaat. jangan lupa si Pemerhati

    BalasPadam
  10. saya suka dengar some thing... lagu ke.. bunyi air ke... apa je... janji tak bising...

    BalasPadam
  11. saya lebih suka sunyi dengan anak2 disisi..tak suka ada orang lain mengganggu..kejam kan>??hahaha

    BalasPadam
  12. Kekadang sunyi banyak ajar kita berfikir secara waras

    BalasPadam
  13. Saat paling sepi dalam hidup saya ialah bila bertahun-tahun mengharungi perkahwinan jarak jauh dulu. Memang sepi sungguh2 pada waktu malam bila cuma bertemankan cicak-cicak di siling yang kadang2 berbunyi seperti menyindir saya....Walaupun ada orang kata sepi itu indah tapi bagi saya sepi itu amat menyiksakan....

    BalasPadam
  14. kakcik...nak sembang, call la makcik....at your convenience.

    BalasPadam
  15. Tu yg oghang kabor..sepi itu indah. Idok gitu komer.

    BalasPadam
  16. Saya pun suka sunyi kak. Rimas kalau bising.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.