Kawan-kawan kakcik

Khamis, 30 Januari 2014

Terkenang-kenang...





20 ulasan:

  1. Bila la atie sekluarga nak sampai ke SANA la yer....

    BalasPadam
  2. komen sikit

    ramai dah cuti

    semoga semua dapat p sana setiap 4 tahun, amin

    BalasPadam
  3. saya rindu..
    walaupun tak pernah sampai..
    pelik kan

    BalasPadam
  4. Saya pun rindu nak ke sana lagi kakcik seroja... memang terkenang-kenangkan :)

    BalasPadam
  5. Memang sentiasa terkenag-kenang kan Kakcik, rindunya nak ke sana lagi.

    BalasPadam
  6. alhamdulillah
    iniliah tempat yang paling dirindui :)

    BalasPadam
  7. insyallah... kalu ada rezeki dpt lah ke sana lg kakcik

    BalasPadam
  8. seronok tengok suasana tu kakcik..

    BalasPadam
  9. assalam,

    sekali kesana terus jatuh hati dan rindu nak kesana lagi...InsyaAllah sampai lagi lah tu..

    BalasPadam
  10. teringin nak ke sana... suppose thn ni tapi Allah bagi rezeki lain pulak... Alhamdulillah.... mungkin belum sampai masanye....

    BalasPadam
  11. kakcik terkenang ....saya terindu-rinduan

    BalasPadam
  12. biasanya siapa yang pernah pergi mesti nak pergi lagi. mesti teringat-ingat, terindu-rindu.

    BalasPadam
  13. Sesiapa yg pernah menjadi tetamu Allah saja yang memahami betapa indahnya ketika berada di sana seperti ingin selalu ke sana....

    BalasPadam
  14. Tempat yang jadi impian semua umat Islam... moga Allah jemput lagi

    BalasPadam
  15. Semoga Allah menjemput saya anda semua juga nanti. Amin.

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum,
    rindu jugak nak pegiiiii

    BalasPadam
  17. tq sudi singgah dah komen ;) miss tau !

    saya nie doa2 agar ada peluang saya kak !

    BalasPadam
  18. ahamdulillah... bestnya pergi sana...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com