Kawan-kawan kakcik

Isnin, 27 Januari 2014

Susan Manen Ibrahim ...

...hidayah itu milik Allah, kan?

Selepas berumahtangga dengan aktor Mustapha Kamal di usianya 24 tahun, jarang kelihatan dia muncul berlakon.  Sesekali dia muncul di layar iklan.   Melihat raut wajah dan sosok tubuhnya, macam tak percaya dia sudah mempunyai empat anak kandung yang sedang remaja.

Pernah terbaca tentang hasratnya untuk menunaikan fardhu haji dan mengenakan hijab.

Sekarang beliau tampil manis bertudung.   Semoga beliau istiqhamah...

23 ulasan:

  1. Dah bertudung jgk yer... Alhamdulillah....

    BalasPadam
  2. pernah jumpe dia kat luar...mmg sgt cantik :)

    BalasPadam
  3. Bagus dia nikan... bila dah bersuami dia sendiri menguruskan anak2 dan dia dah tak teruja dgn dunia yg penuh glamour ni... pandai juga mustapa kamal jaga dia

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, semakin ramai artis yg berhihrah, semoga Allah permudahkan yg selebihnya....

    BalasPadam
  5. kalau isteri berhijrah/bertudung...suami jugak turut terima tempias pujian..:)

    BalasPadam
  6. dia tetap cantik dr dulu...bila bertudung lagilah manis

    BalasPadam
  7. Dulu2 cantik sekarang pun tetap cantik tetapi bertambah manis bila bertudung.

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah dia dapat pahala begitu juga suaminya.. ;)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah.. hidayah dari Allah kan kakcik seroja :)

    BalasPadam
  10. Oh dia ni isteri Mustapha Kamal kisahnya kakak tak tahu pun..
    Alhamdulillah... semakin faham dgn Islam.

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah...cantik sgt bertudung...

    BalasPadam
  12. dah cantek.. makin cantek la bila bertudung.. ;) tahniah..

    BalasPadam
  13. cantiknya dia.....x makan usia la muka dia kan...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.