Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 Disember 2013

Mungkin ada benarnya...

18 ulasan:

  1. setuju kak cik...sbb tu ada pepatah bapak borek anak rintik

    BalasPadam
  2. betui tuh kakcik... sbb dh banyak yg dana tgk jd gitu... kite kene bg contoh yg baik kt anak2 supaya esok2 dia tak bt kembali pd kite or pd anak merka

    BalasPadam
  3. alamak.....rasanya macam pernah buat je...aduhaiiiii..

    BalasPadam
  4. hurm... yea benar kata kata Imam Muda Asyraf tu.. sama2 la kita perbaiki kelemahan diri masing... peliharalah kasih sayang kite sebagai ibu dengan anak-anak kita, kelak dewasa jadi anak yg taat kpd ibu bapa nya.. InshaAllah...

    BalasPadam
  5. Macam terkena kat saya jugak tu kakcik...kita sama2 perbaiki hari ke hari yer kakcik...masih ada masa selagi tak terpejam mata...

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Cik

    mohon keamponan drpNya
    dan berdoa yg terbaik untuk keturunan kita

    BalasPadam
  7. in sha Allah akan perbaiki diri sendiri... terima kasih untuk peringatan

    BalasPadam
  8. Kebiasaannya mcm tu...jauhkanlah. Ya Allah!

    BalasPadam
  9. Bila kita jadi ibu atau bapa baru kita merasai apa yg pernah ibu dan bapa kita lalui, saya cuba menjadi anak yang baik sekarang...selangi ada kesempatan...

    BalasPadam
  10. Betul laa tuh.. bila terkena batang idong baru terasa..

    BalasPadam
  11. Kalau gitu kena sayang lebih la kat Kakcik abil ni..hehehehe

    BalasPadam
  12. assalamualaikum kakcik....betul2 tu kekadang mmg terkena btg hidung sendiri...;)

    BalasPadam
  13. assalamualaikum kakakku kakcik..
    sy percaya kakcik adalah anak yang baik kepada kedua orangtua..insyaallah begitu jugalah layanan anak2 kakcik kepada kakcik kelak..in sya Allah

    t kasih kerana masih sudi ke blog sy..mmg sy juga sentiasa ingat pada teman2 blogger yg lain

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.