Kawan-kawan kakcik

Khamis, 5 Disember 2013

Cutiku hanya tinggal 4 hari...

...tapi macam tak cukup untuk dibahagi-bahagi...

15 hingga 17 nanti akan ke Johor Baharu di selatan

28 hingga 31 pula akan ke Seberang Jaya di utara

Teringin hendak berjumpa dengan kawan-kawan maya, tapi ada sesiapakah yang sudi agaknya?

21 ulasan:

  1. Cuti saya ada lagi 20 hari.... kakcik nak pinjam hehehe... jgn marah gurau ye...

    Kakcik kena cari yg mana penting tu, kena 2hari johor, 2 hari di utara... macam tak cukup jew...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tarikh kakcik ke sekatan dan utara tu termasuk hujung minggu. :)

      Padam
  2. Apply cuti advance tahun depan la Kakcik...hehehehhehe

    BalasPadam
  3. utara selatan k cik gi jalan-jalan eh?

    BalasPadam
  4. Cuti saya ada lagi 13 hari kakcik itupun sebab saya cuti bersalin hari tu, kalau tak bersalin mau dah abis agaknya cuti saya..

    BalasPadam
  5. baki cuti sy 6 hari lg kak... simpan amik ms daftar darjah satu ujung bulan ni...

    BalasPadam
  6. Wahh..cuti2 mesia.unpaid bleh?

    BalasPadam
  7. Nekcik dulu masa keje mmg tak pernah cukup cuti...xde sehari pun untuk golden handshake

    BalasPadam
  8. Kakcik belasah jelah...Aina dah -5 cuti, Sabtu ni balik kampung lagi sampai Selasa...:)

    BalasPadam
  9. amik mc lah kakcik heheheh... cuti dana pun tinggal 9hari je lagi

    BalasPadam
  10. yg dekat pun x sempat jumpe lg ni mak..hihihiii...

    BalasPadam
  11. Amboi Kakcik! Jalan jauhhhhhhhh.....nak itutttt!

    BalasPadam
  12. tempat yg berlaianan dlm jarak yg cuma 1 minggu...sakan kakcik bercuti...heheheh...

    BalasPadam
  13. sakannya nak berjalan-jalan ni... sy ni cuti ada 12 hari tapi xtau nak pegi memana..

    BalasPadam
  14. wah, jln sakan kakcik...slamat bercuti.

    BalasPadam
  15. saya masih ada 3 hari....... -santaileeza-

    BalasPadam
  16. cuti2 malaysia ya kakcik :)
    moga dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam
  17. bestnya nak jumpa kawan bloger ea kak

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.