Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 November 2013

...dan apabila aku sakit, Dialah yang menyembuhkannya...

(....menanti ketibaan doktor di Al-Islam Specialist Hospital...)

24 ulasan:

  1. Perkongsian yang menarik. Allah yang sembuhkan kita kan kakcik :-)

    BalasPadam
  2. Biasalah kakchik, bila badan makin menua, manjang je tak sihatnya. Zana ni pun tak sihat lagi, batuk dan sakit bdn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iyalah Zana...

      Usia pun kian ke penghujung. ..

      Padam
  3. betul la kan hanya allah tempat kita meminta

    BalasPadam
  4. Ada masa kita sihat ada masa kita sakit tetapi kita yg diuji sakit sebenarnya di sayang Allah sebab bila sakit kita lebih mudah dekat padanya.

    BalasPadam
  5. tidak ada penyakit yg tiada penawarnya..kecuali tua dan mati...

    BalasPadam
  6. Kakcik kena asma lagi ke? Moga cepat sembuhnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan asma tapi tekanan darah kakcik tadi naik sampai 180++

      Padam
    2. macam mana boleh naik? orang atau food yang buat naik?

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com