Kawan-kawan kakcik

Isnin, 30 September 2013

Sekurang-kurangnya masih ada makanan...

...walaupun hanya nasi putih dan ayam goreng. 

Esok-esok belum tahu apakah masih ada kemampuan untuk membeli keperluan asas yang semakin hari semakin tinggi harganya...

21 ulasan:

  1. nasi putih panas,ayam goreng panas mkn ngn cili sos or kicap pon selera daa

    BalasPadam
  2. sedapnyer... itu drummet ayamas yek kakcik...

    BalasPadam
  3. Unik pulak gambo ni kak..tangan jadi besar.

    Kalau gaji kecik..anak berderet..alahai lagila berat bebannya.

    BalasPadam
  4. sedap ape, nasik putih vs ayam goreng je..

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kakcik...alhamdullilah sedap nyer...:)

    BalasPadam
  6. telan air liur saya kakcik...walaupun ayam goreng..saya telur ayam goreng pun jd mkn ngan nasi panas2....

    BalasPadam
  7. awat aih tutup muka tu? malu kot. ayam goreng favourite budak2 tp bila dah tuo2 ni rasa kurang sikit dah

    BalasPadam
  8. Weyyyy! Ayam goreng tu sedap sangat tuhhh!

    BalasPadam
  9. Betullah... akan dtg agaknya goreng ayam tak payah salut tepung sebab nak jimat..

    BalasPadam
  10. makcik pun semalam makan gril chicken n telur rebus je....drumstick sorang seketoi ngan pakcik, teloq sorang sebijik...:))

    BalasPadam
  11. bukan kat bandar je kakcik..kat pekan kecik ni pun dah terasa...

    BalasPadam
  12. ikan pun dah sma mahl dengan ayam sekarang ni,,

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum. Alhamdulillah. Done follow. Klu sudi follow back. :)

    BalasPadam
  14. Kekadang kakcik lauk mcm ni yg wat kita mkn bykkan :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com