Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 September 2013

Jalan-jalan raya lagi...

Sabtu 31/8/2013

Kali ini ke Kuantan.  Ke rumah adik angkat kakcik yang sangat di sayangi.  Perhubungan kami telah terjalin hampir 10 tahun.

Kakcik pergi dengan suami, bangcik dan seorang lagi adik angkat yang sangat disayangi juga.

Perjalanan dengan menaiki kereta mewah adik kakcik itu.  En. Suami menjadi pemandu sepanjang perjalanan dan kami dua beradik jadi mak datin yang tersandar di kerusi belakang.

Bangcik duduk di sebelah ayahnya.  Mr. Sepet tak nak mengikut kerana nak berhariraya dengan kawan2 nya...

Balik dari Kuantan, selepas solat Isyak kami ke rumah kawan En. Suami di Setapak pula...

The Datins
Antara hidangan yang menanti kami.  Abaikan adik kakcik yang poyo tu! :)
Kami 3 beradik.  Kakcik jadi perasan sikit bila tengok gambar ini.
Kakcik nampak kurus!  hehehe
Allah yang menemukan kami dan hanya Dia juga
yang boleh memisahkan kami...
Di Setapak - hubungan 1Malaysia En. Suami dan kawan-kawannya
ini telah terjalin sejak lebih 40 tahun lalu...
Jemput makan!

13 ulasan:

  1. Selagi syawal tak habis lagi... jom kita jalan2 raya kakcik Seroja... masa nilah kita nak mengeratkan siratulrahim bersama saudara dan rakan2 kan kak :D

    BalasPadam
  2. Bestnya jalan2 dan makan2.....hehe
    Datins berdua tu sungguh relaks duduk bersandar... (^_^)

    BalasPadam
  3. tak ingat la siapa nie..nie kaklong ke bonda.ke zana mazlan..hihi.amboi ummie...makan tak ingat kat ferd...hehehe

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kak Cik

    meriah meriah....

    BalasPadam
  5. Rajinnya Kakcik dan Abg Mus jalan2 tak henti...:)

    BalasPadam
  6. almari kat gambar last tu sebiji mcm saya punyer. hahahaha...





    BalasPadam
  7. selagi tak habis raya memang ini lah aktiviti hujung minggu kan kak.. hehe

    BalasPadam
  8. jalan saja kak cik ni ... heheheheh

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik...jalan2 beraya yer selagi ada dlm bulan syawal beraya tetap diteruskn...;)

    BalasPadam
  10. fuhyoooo... jenjalan tanpa diri ini....
    hehehehe..aunty ummie, ai lebiuu~

    BalasPadam
  11. tiba tiba ada klcc
    tiba tiba ada pagar rumah

    ha ah
    nampak kurus!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com