Kawan-kawan kakcik

Rabu, 11 September 2013

Alahai SYABAS...

Pandai-pandai tukar meter air yang baru tapi buat kerja 'asal ada'.
Tengok tu - meleleh-leleh air keluar...

26 ulasan:

  1. Slm Kak Cik..ye lah..rumah saya pun sama..balik keje tengok dah bertukar..pastu ada tu yg airnya meleleh...

    BalasPadam
  2. Kat umah pun dah tukar kaler meter..nasib baik okey tak de meleleh..

    BalasPadam
  3. Buat keja tak ikhlas lah tu...hehehe...Hubby saya keja syabas, nnt saya bagitau dia ☺☺

    BalasPadam
  4. sebelum meter ke selepas meter tu kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebelum meter. Tapi sayang air tu terbuang...

      Padam
  5. Balasan
    1. Dah pm kat fb, dia dah bagi nombor aduan pun. :)

      Padam
  6. cuba tukar pakai meter Yamaha LC135 ke... baru laju sikit kakcik...heeee

    BalasPadam
  7. Alahai, buat kerja mcm xikhlas je.

    BalasPadam
  8. Sama dgn umah saya kakcik seroja air meleleh jer... dah buat aduan tapi tak ade tindakan pun...

    BalasPadam
  9. lagi cepat selesai lagi senang.. takde sakit mata nengoknya.. ;)

    BalasPadam
  10. Syabas SYABAS atas hasil kerja macam tu!

    BalasPadam
  11. complaint je kakcik..complaint sampai diorang datang betulkan elok2.

    BalasPadam
  12. komplen jangan tak komplen kakcik

    BalasPadam
  13. itu lah antara cara dapat duit lebih ... hehehehe

    BalasPadam
  14. Salam Kakcik..

    Keje melepaskan batuk ditangga tu kan Kakcik, asal pasang je.

    BalasPadam
  15. sapa yg menukarnyer kakcik? cpt komplen kalu tak rugi

    BalasPadam
  16. salam..reportlah mak..nti bil jalan tak kalau dibiarkan..kita juga yg kena byr lebih nti..huhu..

    BalasPadam
  17. kerja cincai je kan, moga cepat la SYABAS amik tindakan..

    BalasPadam
  18. buat kerja separuh ni kak cik, pening macam ni, bazir air je

    BalasPadam
  19. penat kalu dihadap prob mcm ni kan kak cik? adoyaiiii sm la kite

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.