Kawan-kawan kakcik

Isnin, 26 Ogos 2013

Jalan-jalan ke Pulau Pinang. ..

Sengaja buat senaman kaki menjejak mural di sana...
Mak dan anak-anaknya

17 ulasan:

  1. walaupun sering ke pennag,saya belum berkesempatan berposing kat mural tu..

    BalasPadam
  2. terima kaseh... seronok jalan2 dengan mak.... ;)..

    nanti kita jalan2 lagi eyh..

    BalasPadam
  3. Bestnya pergi penang

    Er tak tau pulak kakcik ada anak2 dara

    BalasPadam
  4. Cantik2 muralnya.. siapakah anak2 mak tu.. yg saya tahu 2 org teruna je ;)

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,
    Waaaaaa!
    ntah bila boleh pi posing tempat2 ni jugak

    BalasPadam
  6. Bestnya ank pompuan akak dh besar semua..boleh wat kawan..

    BalasPadam
  7. cantik n cool betul lukisan mural2 kt penang... nostalgia gitu

    BalasPadam
  8. rajin yer akak kesini... emmm kat mana ni yer.. chek pun tak tau..

    BalasPadam
  9. Jauhnya berjalan akak. Dgn anak anak je?

    BalasPadam
  10. macam baru je kakcik komen kat blog hari tu pasal street art ni..tengok..kan dah ada rezeki datang melawat. best tak..?

    BalasPadam
  11. Wah bestnyerrr... Ros yang duk penang ni taksampai2 lg :p

    BalasPadam
  12. tenkiuuuu teman kan saya menjelajah
    :)

    BalasPadam
  13. yeayyyy..
    akhirnya kita dapat holiday jugak.. wakakakaka~

    pasneh nk g mana pulak yekkk? hurmm hurmm hurmmm

    BalasPadam
  14. assalamualaikum warahmatullah kakcik.. lama tak singgah sini...
    Cantiknya mural2 tu semua..
    Anak2 kakcik pun manis-manis belaka..
    Kalau shima ke sini pun harus2 la tangkap gambar ni buat kenangan. Cantik sgt!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.