Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 14 Jun 2013

Untuk renungan dan ingatan kita juga...


28 ulasan:

  1. Ingatan utk kita semua. Terima kasih kakcik.

    BalasPadam
  2. nauzubillah...thanks sharing bonda..

    BalasPadam
  3. terima kasih atas peringatan... :) Salam Jumaat...

    BalasPadam
  4. Ya Allah ampunkanlah dosa2 kedua ibubapa kami, dosa2 saudara mara kami, dosa2 anak2 kami dan dosa2 kami.
    aaminn...

    BalasPadam
  5. masya allah.
    ampunkanlah dosa2ku dan ibubapaku.

    terima kasih kakcik. begitu berkesan

    BalasPadam
  6. terima kasih kakcik kerana mengingatkan..

    BalasPadam
  7. sama-sama beringat kakcik..terima kasih share

    BalasPadam
  8. Terima kasih kakcik atas perkongsian ni:)

    P/s: saya suka2 je buat utk mkn sendiri kak, tempahan pun utk kwn yg blh dtg ambil sbb x berani nk pos, phm2 je la tart kan mudah hancur

    BalasPadam
  9. moga kita tergolong dalam anak yang solehin, insha Allah

    BalasPadam
  10. huwaaaaaaaaaa takutnya

    insyaallahhh setiap waktu sentiasa perbaiki tidak akan lalai dan leka .. diri sendiri mahupun anak2 .. aminnnnnn ;)

    TQ kakak !

    BalasPadam
  11. Nauzubillah.. :'(
    Al Fatihah..

    BalasPadam
  12. Sebab itulah kita kena didik anak kita bersolat dari kecik kan kakcik. Tapi biasa org lebih tekan bebudak puasa tapi tak solat... sedih kan..

    BalasPadam
  13. Allahuakbar!

    minta share mak...

    BalasPadam
  14. sesungguhnya sembahyang itu dapat mencegah kita dari perbuatan keji dan mungkar..

    thanks for d sharing kakcik .. :)

    BalasPadam
  15. Tkasih atas ingatan, Moga anak2 kita tidak mengecewakan kita DI DUNAI DNA AKHIRAT. aMIN.

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum Kak Cik

    Subhanallah

    terima kasih atas peringatan

    BalasPadam
  17. thanks kak cik kerna sdi ingatkan

    BalasPadam
  18. Semoga kita semua tak jadi golongan anak2 ygkirimkan hadiah sebegitu kat mak ayah kita/suami kita...dan semoga anak2 kita nanti pun tak kirimkan hadiah macam tu kat kita...

    BalasPadam
  19. aduhai...

    malu rasanya kalau mak abah dapat 'hadiah' macam tu dari IM...

    BalasPadam
  20. assalamualaikum kakcik...alhamdullilah...:)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.