Kawan-kawan kakcik

Isnin, 17 Jun 2013

Tak payahlah datang kalau setakat nak menyibuk sahaja...

...datang semata-mata nak tunjuk muka
dan nak berlagak ke sini ke sana
sedangkan satu pun tak tahu nak buat kerja
berlakon seolah-olah dunia tenggelam tanpanya

sebaliknya yang buat kerja
ditekan-tekan ke bawah meja
sedikitpun tidak disebut nama
kerana kononnya hanya aku yang ada kuasa


ah... aku beremosi lagi!!!

22 ulasan:

  1. Memanglah emosi kalau macam ini kakcik..

    BalasPadam
  2. Salam kak seroja...kenapa Emo sgt ni,sabo2 kak.:D

    BalasPadam
  3. betullah kak.. kalau setakat nak susahkan orang lain baik tak usah datang wat kerja.. ;)

    BalasPadam
  4. Ada orang suka simpan kerja hanya dia saja yang tahu. Bila dia cuti ker apa, kita kena call dia, wah balik cuti megah konon tanpa dia
    kerja tak jalan.

    Fuuuuh, geram orang macam ni

    BalasPadam
  5. rasanya banyak kes gini.. sy pun pernah kena gak.. huhu

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum,
    spesies jenama ini semakin menguasai dunia

    BalasPadam
  7. Sabar kakcik :)

    kdgkala mmg geram juga kan

    BalasPadam
  8. ramai org mcm tu kak.sabo je la

    BalasPadam
  9. eiii tak suka tak suka.. geram dgn org yg mcm ni..

    BalasPadam
  10. awat ni kak cik?marah kat sapa?bos ka?

    BalasPadam
  11. Terasa hari ini kakcik penuh beremosi...lepaskan kak..sekurangnya jika tidak terlerai...ada sedikit kelegaan....

    BalasPadam
  12. marah kat sapa kakcik???heheh

    BalasPadam
  13. Takpa Kakcik, curahkan saja perasaan tu. Jangan disimpan dalam dada nanti dia meletup di dalam, lagi teruk.

    BalasPadam
  14. terkadang ni sinilah tempat mencurahkan perasaan....

    BalasPadam
  15. sabar kakcik... biarlah dia dgn dunianya... kakcik stay sweet ya..

    BalasPadam
  16. Kalau keja, saya suka ikut cara ayah saya...seorang askar. Jika anak buah dia buat bagus, dia jual nama anak buahnya kepada bos2. Jika anak buah dia buat salah, dia akan cuba back up. Jika buat kesalahan yang telah di larang....dia suruh tanggung sendiri....ahakz

    BalasPadam
  17. Sabar dan tabah kak. Kes macam ni sering berlaku di mana-mana sahaja dan kepada sesiapa sahaja.

    BalasPadam
  18. manusia mcm ni mmg ada kat mana mana...tabah lah kak..

    BalasPadam
  19. byk dah KA jumpa orng jenis ni kakcik !

    BalasPadam
  20. Wah emosinya kak cik..sabar k..manusia ni macam-macam peel

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com