Kawan-kawan kakcik

Rabu, 26 Jun 2013

Edisi Hari Rabu - rasa hilang kaki di atas Menara Taming Sari...

...dah berkali-kali naik kapal terbang dan beberapa kali menaiki kereta kabel, tak sama gayatnya bila berada di atas menara ini!

28 ulasan:

  1. Ros pun baru je naik ni 2 minggu sudah.. gayat jugak. tapi, Ros memang tak tengok bawah masa nak naik atau masa nak turun tu. bila dah ada kat atas, baru berani tengok bawah :)

    BalasPadam
  2. menggigil kaki ye hihihihi... nampak jerebu terus menggigil hidung kikikik...
    Shima belum merasa naik menara ni lagi kakcik :)

    BalasPadam
  3. Sebab dalam kurungan tu kita boleh nampak semua di bawah kakcik...

    BalasPadam
  4. Kalau naik roller-coaster....hilang rasa isi perut!!!!

    BalasPadam
  5. Mungkin kak ani juga tak sanggup, apa lagi semenjak ada darah tinggi ni semua tempat tinggi rasa dah tak boleh naik lagi.

    BalasPadam
  6. Semua yang kakcik sebut di atas tu saya tak pernah naik. Kesian kan...huhuhu...

    BalasPadam
  7. saya tak naik dulu sbb mmg gayat ya amat... hehee..

    BalasPadam
  8. Salam Kakcik..

    ummi ni pun jenis gayat juga Kakcik. Tapi bila tengok orang kat atas seronok pula, insyaAllah kena naik juga satu hari nanti.

    BalasPadam
  9. hehehehehe... menara tu rendah lg kak cik...acu naik KLCC plak pasni ;-)

    BalasPadam
  10. sebab space yang terhad kot sebab tu rasa gayat. heheh..

    cikda pun nampak jerebu je.. bila kakcik pergi nih?

    BalasPadam
  11. saya yang selalu balik Melaka pun tak tersinggah-singgah lagi kat situ kakcik.. :(

    BalasPadam
  12. Saya fobia kakcik tempat2 tinggi ni..kompom lah saya tak kan naik...

    BalasPadam
  13. Kakcik asik g jalan je! Hehehehe...

    Naik menara tu, nmpk jerebunya. Aduhai....

    BalasPadam
  14. gayat ye kakcik? hihihi....kereta kabel kat langkawi tak segayat menara ni ke kakcik?

    BalasPadam
  15. Heheh pernah naik jugak naik malam tak rasa sangat... ok ja...
    gayat juga nigt flight semalam huhu

    BalasPadam
  16. Salam.
    Teringin juga nak naik. Tapi bila sampai belum ada mood pula nak naik!

    BalasPadam
  17. yg ni ok lagi..saya tak gayat..

    BalasPadam
  18. assalam kakcik...ni yang hari tu kakcik jalan-jalan melaka ye..bestnya. saya melaka pun tak sampai lagi.

    BalasPadam
  19. hari tu baru jer pi sini..anak2 suka sangat naik tamning sari ni

    BalasPadam
  20. ha?rasanya cable car langkawi lagi gayat hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cable car Langkawi tu mak tak gayat sangat. Mungkin sebab MTS ni duduk atas satu tiang je, tu yang mak rasa kecut!

      Padam
  21. Tak sempat nak ambil gambar di sini,baru ni.

    BalasPadam
  22. Baru nampak jelas jerebu tu...!

    hehe

    BalasPadam
  23. Bestkan naik.. menara taming sari tuh..tapi cuaca jerubu plak yer..

    BalasPadam
  24. huiiiiiiiiii....gayat saya kakcik!
    kim salam jer la kat taming sari tu...

    BalasPadam
  25. he3X..kakcik gayat ek..si bongso sy tiap2 bulan ajak ke melaka semata2 nak naik TS.....

    BalasPadam
  26. Pernah naik sekali masa gi melaka tahun lepas rasanya

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com