Kawan-kawan kakcik

Isnin, 15 April 2013

Hari ini masuk sekolah lagi...

... tak sempatlah nak bercerita apa-apa...

17 ulasan:

  1. Dah puas jadi pengiring kenalah masuk sekolah balik kakcik:)

    BalasPadam
  2. tak apalah, bercerita ada waktu lain..... yang penting selalu disehatkan Allah :)

    BalasPadam
  3. nanti kakcik ceritalah hal yang kat sekolah tu ek.. ;)

    BalasPadam
  4. rindu ngan kakcik..da lama tak ke sini..

    BalasPadam
  5. Kakcik masuk sekolah buat apa tuu? :)

    BalasPadam
  6. jadi cikgu atau jadi anak murid..:)

    BalasPadam
  7. betul kak cik, masa begitu mencemburui kita

    BalasPadam
  8. Seeeee la mat Pagi Cikgu !!! (Tiru gaya Intan Payung ye Kak Chik...baru semangat holla!!!)

    BalasPadam
  9. haaha...pendek je entry kakcik hr ni

    BalasPadam
  10. masa mcm terlalu cepat berlalu,,,byk yang tak sempat...rindu ngan k.cik..baru sempat curi masa ke sini.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com