Kawan-kawan kakcik

Rabu, 24 April 2013

Cuti dan cuti lagi...

Belum setengah tahun lagi ni, cuti dah tinggal separuh dari kelayakan!

Esok (Khamis) cuti sebab nak ke Klang - InsyaAllah

Lusa (Jumaat) sebab nak ke Seberang Jaya - InsyaAllah balik ke Kuala Lumpur hari Ahad.

Bulan depan, InsyaAllah akan bercuti panjang - semoga segalanya akan dipermudahkan oleh Allah SWT.

Tak tanya??

Tak apa - saja nak bercerita.  Sekarang ini memang sangat sedikit masa yang ada untuk bercerita atau 'melawat kawasan'.  Kitaran waktu membawa perubahan yang kadangkala memang tidak kita sangka atau minta. 

Kalau ada angin yang membisikkan bahawa tiupannya mungkin berubah arah, janganlah kita buat tak endah.  Bimbang nanti, bisikan yang sepoi-sepoi itu menjadi taufan yang membingungkan sedangkan kita langsung tidak bersedia...



40 ulasan:

  1. seronok jalan2 skrg ni kakcik..meriah..berwarna warni merata2..

    BalasPadam
  2. selamat bercuti kakcik, biar kite bercuti rehat kak dr kite curi2 keluar opis di waktu keje heheeheh

    BalasPadam
  3. Saya pun Kalau boleh, nak cuti juga kak...penat

    BalasPadam
  4. Aina pun sama Kakcik. MC maksimum dah. Cuti ikut purata dah terlebih 4 hari. Sebulan dua ni kena tahan hati.

    Selagi tidak mengganggu tugasan cuti jelah Kakcik, bagilah org muda pulak buat kerja lebih sikit.

    BalasPadam
  5. Sama lah kak...cuti semakin sikit....huhu

    BalasPadam
  6. Selagi boleh cuti kakcik cutilah..

    BalasPadam
  7. betullah kakcik..
    Bulan 5 tak masuk lagi tapi cuti dah banyak yang diambil.. :(
    tapi cuti pun sebab anak2..

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum,
    Bz ngalahkan calon...ke kakcik masuk calon ni?

    Selamat bercuti kakcik...cuti saya pun dah nak habis

    BalasPadam
  9. saya rasa saya wajib pilih...!!!

    tetiba... hehehe

    BalasPadam
  10. esok nak ke klang nak ker mana???

    BalasPadam
  11. Jom join segmen, ga, contest ni.
    Hadiahnna awesome.

    http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/segmen-topup-24-jam-by-emas-putih-part-2.html

    http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/giveaway-canon-camera-by-miraa-hussin.html

    http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/april-may-giveaway-by-nabila-medan.html

    http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/april-edition-giveaway-by-dysha-sahhir.html

    http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/mini-segmen-by-diyanahani.html

    BalasPadam
  12. nak cuti panjang? macam nak jalan jauh jerrrr...

    BalasPadam
  13. salam kenal kakcik,

    heheh.. baca n3 kakcik ni cikda tersengih sengsorang.. ok i folooww..... :)

    BalasPadam
  14. Saya pun sama Kakcik...Bulan 3 dan 4 jer, cuti saya dah berderet2. Baru nak berlagak kononnya bulan 1 dan 2 saya x ambik cuti...boleh save cuti lebih tahun nie. Bila ada hal, sampai tak sempat2 apply. Janganlah kena ambik unpaid leave tahun nie...

    BalasPadam
  15. Makchaq pun dah banyak ambik cuti tahun ni.. bulan depan pun cadang nak cuti jugak masa cuti sekolah...

    Bila la dapat balik Penang.... rindu dah..

    BalasPadam
  16. Tak apa Kakcik....bercuti lah...selagi cuti masih ada...best tuuu jalan2...hihihih

    BalasPadam
  17. akak saya pun dah tinggal separuh cuti huhu...lepas ni pun cuti panjang jugak nak pindah...

    BalasPadam
  18. haii.. same lah kita kak.. cuti tak banyak dah tinggall.. tak sampai setengah tahun lagi ni.. iuuu maa

    BalasPadam
  19. Bercuti buat jiwa tenang kan kak..jd lupakan segala beban sebelum bercuti tu...masa cuti...KITA ENJOYYYYY.....

    BalasPadam
  20. KakCik, seberang Jaya penang ke?

    Myra dok area Sbrg Jaya :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Myra, kalau ada masa, carilah kakcik di Hotel Sunway. :)

      Padam
  21. nak buat macam mana kan kak cik, bercuti sebab ada urusan......moga dipermudahkan.

    BalasPadam
  22. Kak Chik!! Da dekat dengan rumah saya tu!! Mai singgah !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aspen )dan Myra juga), jomlah kita berjumpa. :)

      nak no hp kakcik? 0122830569

      Padam
  23. mak.. nak ikut.. sob sob sobbb sobbbb

    BalasPadam
    Balasan
    1. jommmmmmmmmm.... kena ambil cuti tapi... :)

      Padam
  24. kakcik memang selalu mais seberang jaya ni ke??

    BalasPadam
  25. Saya kalau boleh nak pencen terus tapi belum boleh lagi :(

    BalasPadam
  26. slamat bercuti kakcik... sy je yg susah nak ambik cuti bila masa nak sgt cuti

    BalasPadam
  27. moga dipermudahkan segala urusan yer kakcik

    BalasPadam
  28. selamat bercuti dan segala urusan selesai kak..

    BalasPadam
  29. assalamualaikum..salam perkenalan kak cik...wahh cuti pjgn ye kak cik..slmt bercuti dan smoga apa yg di rancangkan di permudahkan..amin..jom g blog kt jgk yer..n jgn lupa follow2...http://ertihidupini.blogspot.com/

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com