Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 Mac 2013

Pakaian 'pantang kering'...

Telah bertahun-tahun tudung, baju dan
seluar ini menjadi pakaian seharianku.
Jangan pelik bila bertemu denganku, inilah
pakaian yang kupakai.  Selagi muat dan
belum reput, ianya tetap menjadi kesukaanku.

40 ulasan:

  1. HIHIHI.. PERCAYA TAKKKK SELUAR SAYA MASA SEKOLAH MENENGAH MUAT SAMPAI SKRG.. SEBAB.. SY SUKA SELUAR TU.. DAN SELUAR PERTAMA SY BELI PAKAI DUIT POKET SY...

    BalasPadam
  2. selagi elok dan bleh pkai apa salahnya....rietta sndiri pown ada baju fav....

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    saya pernah ada satu tshirt hadiah PDRM masa sekolah dulu. Pakai sampai terburai benang2nya hingga thirt tu kelihatan terlalu nipis. Tak dapat diselamatkan lagi baru dilupuskan.

    BalasPadam
  4. memang betul2 feveret ni ma =)

    BalasPadam
  5. Samalah saya...suka gasak pakai baju sama..♥suka punya pasal

    BalasPadam
  6. saya pun ada baju & seluar feveret... naik menyampah mesin basuh tu mencuci hari2

    BalasPadam
  7. wah ni mesti baju seluar feveret neh!!

    BalasPadam
  8. Kalau dh serasi tu mcm tu lah kak cik, pakai selagi boleh.
    done polow sini jugak!

    BalasPadam
  9. Betul tu.. ada sesetengah baju memang akan jadi all time fav..balik2 tu yg kite suke nak pakai.. bukan xde baju lain sebenarnya..

    BalasPadam
  10. SA pun jarang beli baju baru...selagi ada pakai...

    BalasPadam
  11. saya juga begitu, selagi boleh pakai saya belasah je

    BalasPadam
  12. Peh, Kakcik! Mcm mama rock! Ranggi je gayanya. Heheheheh....haish, kakcik. Sy pun selesa dgn pakaian simple je. Ikutkan, nak pki je selipar jepun ke mana2. Heheheh!

    BalasPadam
  13. Samalah dgn ros..pakai yang sama ja... :p

    BalasPadam
  14. Saya pun jenis mcm kakcik..selagi boleh saya pakai jer...tak peduli apa org ckp...

    BalasPadam
  15. kita serupa..kita serupa...
    *sambil nyanyi..

    hehehe..

    mcm dyh ..yg selalu pakai tu pun sebab yg itu la yg rasa selesa,bila pakai tu walaupun berulang kali rasa dah lawa sangat dah......

    *yang penting sopan......kan kak kan..?

    :)

    BalasPadam
  16. Tulah kakcik kalau dah suka hari2 pun tak apa...

    BalasPadam
  17. tu tandanya badan masih 'maintain' macam dulu..kan..kan..kan..kak cik..cun..(^_^)

    BalasPadam
  18. Bila dsh selesa mmg pskaian tu jer la dicarikan kakcik...
    Saya pun sama jgk...mcm x de baju lain...tp itu jgk yg sedap dipakaikann...

    BalasPadam
  19. biar pakaian pantang kering jangan fulus cepat kering lepas tu buat kering ngecek orang kering kering...Adoi brapa banyak kering daa.

    BalasPadam
  20. Sama la kita.. baju rumah yg sedap dipakai.. bila nk gi jln pening dah xtau nak pakai baju apa. Itu belum masuk bab membeli... Takyah beli la... bj kat rumah byk lagi hehehehe

    BalasPadam
  21. Ummi pun macam tu kakcik, ada sesetengah baju tu rasa selesa sangat dipakai, pantang kering juga, mesti capai yang peberet tu.

    BalasPadam
  22. haha mak macam zie la..jgn pelik juga kalau gambar2 zie kebanyakannya baju n tudung yang sama:)

    BalasPadam
  23. hahahaha..betul la...saya rasa, saya selalu nampak kakcik dlm gambar dgn style pakaian macam ni

    BalasPadam
  24. kita kalau dh suka pakai mmg yg tu jer la akan kita pakai kan kak..

    BalasPadam
  25. assalam kakcik..beruntung kak cik..sebb masih muat.badan menten..
    .kalau acik pulak..dalam tempoh 3 tahun je biasanya..dah tak boleh pakai..mengecut agaknya sebab acik kerap pakai dan basuh he he..rasa sayang sangat..

    BalasPadam
  26. janji selesa dan menutup aurat ;)

    BalasPadam
  27. Saya pun sama jugak, ada baju & seluaq peberet. Dah selesai pakai yg tu, saya tala selagi boleh :D

    BalasPadam
  28. saya pulak tudung kakcik..huhu..kalau macamni, senang nak cam kakcik kat mana2

    BalasPadam
  29. kalau selesa, biar la apa orang kata kan.....saya pun ada pakaian yg selalu saya pakai ulang2 dengan kerapnya

    BalasPadam
  30. Sama lah kita kak...selagik tak reput....pakai jer laaa

    BalasPadam
  31. kira menten lah ni kakcik..
    kalau sy tahun ke tahun inci tu
    menaikkkk je tskk sabar je laa

    BalasPadam
  32. Terima kasih kak cik sudi follow..

    Tambah2 pakaian kesukaan..mesti sayang kan

    BalasPadam
  33. KA pun kalau suka dan selesa dgn yanag satu tu duk pulun yang tu ajelah hehehe

    BalasPadam
  34. mmg akan ada pakaian yg kita suka sgt. dah koyak pun blh jdk pakaian kt rmh kan?

    BalasPadam
  35. aya pun ader gak pakaian kesukaan...

    BalasPadam
  36. pakai je mak.. janji kita hepi.. baju yg sama pon tempat yg bergambar x penah sama pon kan.. hahaha..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.