Kawan-kawan kakcik

Ahad, 10 Februari 2013

Terima kasih BN kerana ingat hari lahir suami saya...

...YB yang duduk tak jauh dari rumah saya, jangankan nak ingat, nak menyapa pun tak sudi...

Tiada sambutan pun.  Makan di bawah pokok saja.
Kos hidup makin tinggi maka bermewah-mewahan
bukanlah elok untuk diamalkan.



Agak-agaknya berapa peruntukan disediakan untuk kempen
secara tidak langsung ini, ya?

13 ulasan:

  1. Harijadi en Suami yea hari ni.? Happy Bday lerr..Moga di rahmati Allah sentiasa..

    BalasPadam
  2. Kakcik.. happy birthday to your hubby...

    BalasPadam
  3. saya pun dpt sms mcm ni dari YB parti bulan kawasan saya. wpun saya x prnh mengundi dpt sms mcm ni gembira juga rasa hati :)

    BalasPadam
  4. happy birthday. semoga pjg umur dan murah rezeki .

    BalasPadam
  5. happy besday untuk cik abang kakcik..semuga panjang umur sihat dan ceria elalu..insya allah

    BalasPadam
  6. selamat ulang tahun kelahiran abe Mus .. semoga beroleh kejayaan di dunia dan akhirat.

    BalasPadam
  7. YB mana yg hantar tu hehe...
    saya biasa dapat kad raya dari wakil BN...entah berapa ratus ribu agaknya kos menghantar kad raya pada semua pengundi dikawasannya..:)

    BalasPadam
  8. Salam Kakcik;

    Bukan Cik Abang jer dapat..., saya (December) dan pramugari (Oktober) pun dapat jugak, ucapan selamat tahun baru pun dapat lagi...

    Perghhhh.... bn/umno laknatullah nih... dah hampir2 nak putus Oksigen prihatin betul pada rakyat... hahahaha...

    Tapi takpa... tinggal masa 60 hari saja lagi... lepas tu Innalillah... jelah kaaannnnn... hahahaha...!!!!

    BalasPadam
  9. alamakkk tersukee lak ngan comment ISA tuu ekeke

    apa2 punnn eppy bday buat cik abang akak ! ;))

    BalasPadam
  10. Cuba request hadiah... Mesti dapat punya ;-)
    Happy birthday bang Mus, moga diberikan kesihatan yg baik dan sentiasa diberkati Allah, Amin

    BalasPadam
  11. Happy bday utk cik abg. Wah dasat kempen!

    BalasPadam
  12. happy belated birthday ayah..hebat la dapat ucapan dari bn..zie xde pun huhu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.