Kawan-kawan kakcik

Khamis, 21 Februari 2013

Rasa hatiku...

ada sayu, sendu dan pilu yang sebabnya aku tak tahu
ada gembira tapi tertanya-tanya
ada resah dan rasa payah




Ah....



entah apa-apalah...




P/s : aku cuba membalas jejak kalian, aku juga cuba membalas sapaan kalian. Bagaimanapun, masaku bagai tak teruruskan. Bukan sibuk kerana kalau aku kata aku sibuk, yang jelasnya aku berbohong. Tapi aku sendiri tak pasti dengan kata hati ini. Mungkin aku harus 'berhenti dari menyanyi dan berlari di sini...'



InsyaAllah petang esok akan turun ke Melaka lagi...

21 ulasan:

  1. Take time Kakcik. Mungkin perlu masa untuk pentingkan diri sendiri. Diri kita memang lebih berharga.

    BalasPadam
  2. buat apa yg membuatkan kakcik rasa gembira,bahagia...

    BalasPadam
  3. Mak, haf fun kat Melaka.. InsyaAllah..
    cari ketenangan hati.. :)

    BalasPadam
  4. Assalmualaikum KC

    Entah apa gerangannya, tak siapa tahu, hanya hati KC yg tau.
    Moga KC tenteram dan ceria sentiasa. Amin.

    BalasPadam
  5. kakcik kena rest ni rasanye ke ada sesuatu yg perlu diluahkan

    BalasPadam
  6. lame x singgah blog kakcik...sabar ye sis...take u time..

    BalasPadam
  7. amiklah masa byk mana pun kak cik...=)

    BalasPadam
  8. Kenapa kakcik? Apa pun moga semua urusan kakcik di permudahkan

    BalasPadam
  9. take care kakcik.. jangan sedih2... ingat kenkawan dalam hati pon dah cukup..

    BalasPadam
  10. pi melaka untujk jalan2 ke kakcik??

    BalasPadam
  11. Plan2 kayuh kak cik..Kala penat rehat2kan minda tuh yer..

    BalasPadam
  12. Tutup mata, tarik nafas, hembur perlahan. katakan aminnnnn

    BalasPadam
  13. Selamat ke melaka kakcik. Take your time...rehat2 kan minda ☺☺

    BalasPadam
  14. take yr time ye kakcik... faham sgt perasaan tu!

    BalasPadam
  15. Ada hal ya di Melaka kakcik...jaga kesihatan sama ya..bila hati gundah gulana takut badan juga merana

    BalasPadam
  16. Takpe kakcik, take a good rest k..Jangan tension2 yea...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.