Kawan-kawan kakcik

Isnin, 24 Disember 2012

Semalam makan burger, pagi ini dia nak nasi lemak pula...

Ikutkan sajalah sementara ma dan ayahnya bercuti ni...



14 ulasan:

  1. Kakak suka tengok adik sebenarnya kakcik:)

    BalasPadam
  2. hehehe obesiti nanti dik..jgn banyak-banyak..tak baik untuk kesihatan

    BalasPadam
  3. Alaaa kalu setakat di kedai, layankan jer. Kalu dia soh masak tu baru betul betul masakkkk! hahahaha!

    BalasPadam
  4. dia tengah berselera lagi..layankan aje :)

    BalasPadam
  5. salam kak cik,
    cumelnya dia..
    tengah berselera la tu... (^_^)

    BalasPadam
  6. oh sedapnya nasi lemak tu, ada ikan bilis lagi hehe. Tau tak kakcik yang saya pregnant kali ni memang suka makan nasi lemak..:)

    BalasPadam
  7. seronok kalau ibu dan ayahnya bercuti kan..hehehe..

    BalasPadam
  8. Ma ayah ada..adik duk mereka aje lah nak makan apa..kan dik

    BalasPadam
  9. Alaaa, mak ngan ayah dia pun sama gak bab makan ni...kannnnn..hehehehe

    BalasPadam
  10. Hari ni kak ani pun bersarapan di Nasi Lemak Wak manjor di Kg Bharu. Lama tak pekena nasi lemak kat situ,

    BalasPadam
  11. assalamualaikum kakcik...sedapnya asyik dpt apa yg diingini tu...:)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com