Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 5 Oktober 2012

Tak tahu nak cerita apa...


Beg tangan lagi besar dari beg pakaian.  Petang nanti
akan bergerak ke Gambang.  Budak Sepet pesan
'jaga iPad tu baik-baik'.  Amboiiiii...

Balik dari makan tengahari semalam, tiba-tiba hujan turun dengan lebat.

Masa ini hujan belum lebat lagi. 
Blog ini mungkin akan sunyi hingga minggu depan.  Tapi kalau ada 'talian percuma', mungkin juga akan ada sedikt cerita...

18 ulasan:

  1. amboi...suh jaga ipad tuuu.... hihihi~

    BalasPadam
  2. Selamat berangkat kak cik....jumpa lg :-)

    BalasPadam
  3. selamat berkursus kakcik..take care ya..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kak Cik

    semoga berjalan lancar...

    BalasPadam
  5. Selamat berkursus. Smoga perjalanan di permudahkan olehNYA.

    BalasPadam
  6. Gambang...? Wah, selamat merehatkan minda yer Kakcik...

    BalasPadam
  7. kursus kan? selamat menjamu selera dengan makan yg sedap2

    tp kat gambang tu biasa2 je... boleh la...

    hehehe

    BalasPadam
  8. amboi kak. nak ikut...kat gambang x de wifi. kalau ada pun kat tempat makan tu dgn kat kaunter je. tp x tahu lah pulak klw skrg dah upgrade.

    selamat berkursus kak..

    BalasPadam
  9. Kak Cik...Aina teringin nak bercuti ke sana.

    BalasPadam
  10. Gambang waterpark ke? Selamat berkursus kakcik.

    BalasPadam
  11. selamat pergi dan balik ye kakcik.. 'jaga ipad tu bebaik ye..' hikhikhik..

    BalasPadam
  12. selamat pergi dan balik kak
    gambang dah dekat ngan saya
    tapi saya ada hal lak esok dan ahad ..
    kalau tidak leh calling2 kan akk ;))

    BalasPadam
  13. kakcik saya tag kakcik jom ke
    http://asmarpunyablog.blogspot.com/2012/10/impian-mampu-abg-stalker.html

    BalasPadam
  14. biar betui kakcik..hbag lagi besau...:)
    semoga selamat diperjanan ye..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.