Kawan-kawan kakcik

Khamis, 23 Ogos 2012

Sudah 5 Syawal 1433H ...

Kepada yang sudah mula berpuasa semula, diucapkan selamat berpuasa.  Semoga 'roh Ramadhan' masih kuat melekat di jiwa kita, InsyaAllah.

Gambar sepasang suami-isteri yang sengal di pagi 1 Syawal :



Abaikan katil bersama bantal dan tilam yang kelihatan itu!

15 ulasan:

  1. Hahahahaha tu nak salam minta maaf raya ke, nak mintak duit raya hahahahaha

    BalasPadam
  2. Senyum saya melihatnya, sweet couple

    BalasPadam
  3. kakcik,
    macam tak ikhlas je mintak maap tu kakcik hahahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gambar yang 'syahdu' tak sesuai ditayangkan di sini, Kakpah... hehehe...

      Padam
  4. Alo chumil, naper tergelak besar tu kak?

    BalasPadam
  5. walaupun begitu, yang penting kasih sayang terpancar di wajah masing2. hehehe

    BalasPadam
  6. As salam Kakcik,

    Comelnyeee... Berseri2 di pagi raya seperti pengantin baru lah ;))

    BalasPadam
  7. bersalam-salaman dan bermaaf2anlah kita di hari lebaran yee...moga kemaafan yg diperoleh menambah keharmonian, kerukunan dan keceriaan bersama famly, sahabat handai serta rakan dan taulan..

    BalasPadam
  8. Kihkihkih seronoklah tengok! Saya kalau mintak ampun kat mak di pagi raya pun suka buat gelak2 gitu sebab kalau saya start syahdu2 nanges alamat satu hari tu akan nanges. Maklumlah, saya ni budak tua ketegaq yg banyak sgt dosa dengan mak, huhuuu..

    BalasPadam
  9. wahh hepi je kakcik...selamat hari raya kak, maaf zahir batin..nak makan kuih raya bleh :)

    BalasPadam
  10. Bahagianya...

    Seronok tengok...

    Selamat hari raya MZB

    BalasPadam
  11. Salam kakcik,

    Terpancar kebahagian diwajah kedua2 pasangan..Alhamdulillah

    BalasPadam
  12. selamat hari raya aidilfitri ye, maaf zahir dan batin dari teratak siFaqir 'ilmu (^___^)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.