Kawan-kawan kakcik

Rabu, 8 Ogos 2012

Sebenarnya Allah belum mengizinkan...


Jangan putus asa, Azizulhasni.  Anda masih muda.
Teruskan usaha, InsyaAllah kejayaan akan datang juga.

Semoga satu hari nanti, Azizulhasni juga akan dijulang sama seperti DLCW ini.
InsyaAllah.

32 ulasan:

  1. still amongst the best ..
    walaupun kecikkk je orangnya

    BalasPadam
  2. tak bermakna gagal sekali, gagal selamanya.. ;)

    BalasPadam
  3. mereka tetap juara bg rakyat Malaysia

    BalasPadam
  4. Mudahan rezeki dia di Tahun akan datang

    BalasPadam
  5. walaupun gagal tetapi dapat rasa semangat dia.. bangga dalam ramai-ramai peserta Eropah terselit Azizul Hasni Awang yang comel je kan..

    BalasPadam
  6. pada sy mereka semua dah jadi juara ....
    moga mereka menjadi inspirasi buat yg lain untuk berjaya kan..

    BalasPadam
  7. saya tengok siaran langsung semalam,
    bangun dari tidur memberi semangat untuk anak muda ini,
    2016 ... berlatih lagi dengan gigih.

    BalasPadam
  8. lum rezeki lg, blm Allah nk makbul lg doa2 rakyat malaysia utk dpt emas dr berbasikal...

    BalasPadam
  9. cuba lagi, jangan give up...insya allah

    BalasPadam
  10. bg sy mereka layak ke olimpik dah cukup membanggakan..

    BalasPadam
  11. Gagal sbb mencuba tu sbnrnya kejayaan kakcik!

    BalasPadam
  12. Dah senang dah DLCW.
    Azizul pun boleh dia muda lagi..

    BalasPadam
  13. Mereka semua telah berjuang sebaik mungkin.

    BalasPadam
  14. masih ada peluang lg..

    p/s jemput empunya blog ni utk join GA sy ;-)

    BalasPadam
  15. yang pasti mereka yang bertanding di semua hebat2 belaka.azizul still ada masa lagi.

    BalasPadam
  16. adat la tu ada menang ada kalah...bestnya jadi LCW..

    BalasPadam
  17. sonoknya mereka.. xmenang pun dah ade peminat :P ekkekeek... :)

    BalasPadam
  18. Jd kan kekalahan semangat utk kejayaan akan dtg...InsyaAllah...Azizul Hasni Awang Tahniah atas kejayaan memasuki Final biarpun sekadar tempat ke 6...

    BalasPadam
  19. Insyallah.. lebihkan usaha.. moga berjaya di masa akan datang

    BalasPadam
  20. salam akak...a'ah kan kak..xpe azizul muda lg masih ada masa..mlm tadi tgk dia kayuh memang rase bangga sebab dia sorang melayu n wakil asia utk berlumba ngan 5mat saleh..heheh

    BalasPadam
  21. InsyaAllah kakcik, apapun Azizulhasni dah buat yg terbaik!

    BalasPadam
  22. betul3X...we r here to give u full support.. :D

    BalasPadam
  23. Kegagalan bukan pengakhiran..jadikan titik permulaan sebuah kejayaan...insyaallah...strive harder...:-)

    BalasPadam
  24. Azizul masih muda dan InsyaAllah boleh cuba lagi nanti

    BalasPadam
  25. rezekinya setakat itu tetapi tetap harum namanya di hati kita...

    BalasPadam
  26. kalau rezeki tak kemana.
    semoga ada rezeki utk dia.

    BalasPadam
  27. ...masa depan dia masih pjg...ada la rezeki tu nanti

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.