Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 11 Ogos 2012

Satu hari di hari Sabtu...

Lokasi :  Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur
Waktu : Menjelang tengahari
Situasi : Kakcik hanya menumpang lalu (tak turun dari kereta pun)








Kemudian meneruskan 'laluan' balik ke Cheras melalui Jalan Loke Yew. Jalan masuk ke Kuala Lumpur adalah sangat sesak.  Cuaca pula agak berjerebu dan tidak sesuai bagi penghidap lelah seperti kakcik untuk bersiar-siar...






13 ulasan:

  1. ramai orang bepusu2 nak shoping rayalah ni...

    BalasPadam
  2. uishh ramai nie .. huhuhu
    kalau saya x kuar lah kak
    fenin huhuh

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Isnin tengahari baru saya nak jejak kaki econsave beli barang keperluan...tak sanggup nak bersesak. Mana pergi pun sesak hu hu hu

    BalasPadam
  4. macam penang juga ler... sesak dan berjerubu..

    BalasPadam
  5. sesaknya kakcik.. kalau sy mmg tk turun la.. mls mau bersesak2 nie.. jadi buntu tk reti nk memilih.

    BalasPadam
  6. kakcik..kakchik...semalam pun sy turun KL..pergi jalan masjid india..mak aiiii..org punya lah ramai...sesak sungguh..saya ni dah fobia ngn tempat sesak2 camtu...:)

    BalasPadam
  7. eemm.. takde maknanya en. suami nak bawak saya kat tempat macam ni.. sebab saya tak reti nak menyelit + tak suka bergesel2.. maka shopping je kat tempat yang tak menyusahkan diri..

    BalasPadam
  8. Hiii memang tak pegi la sesak sesak cam ni.

    BalasPadam
  9. Memang sesak.. Nasib dah buat persiapan awal..

    BalasPadam
  10. Ramainya... masih ramai yg membeli belah membuat persiapan di saat akhir..

    BalasPadam
  11. jerebu sampai dalam gambar pun kelihatan ;)
    kat port klang ni lagi teruk. mmg tak keluar jalan2 kat luar. sesaknya jalan. raya nanti lengang KL. penuh dgn warga asing pula ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.