Kawan-kawan kakcik

Khamis, 16 Ogos 2012

Kakcik pun nak buat rawatan muka lah...

Teruja kakcik melihat perubahan wajah wanita ini...

... memang sangat berbeza kelihatannya. Pastinya tidak menggunakan teknik photoshop, kan?

18 ulasan:

  1. x pasti la kakcik..biasanya ada teknik photoshop utk pengiklan iklankan barangan mereka...market strategy...

    BalasPadam
  2. saya yang reti photoshop sikit2 ni pun tak caye mak..kehkeh!

    BalasPadam
  3. ok per..
    boleh bertukar jadik orang lain..!

    BalasPadam
  4. boleh je kakcik utk muka ghaya..he3

    BalasPadam
  5. hehehe... tak berani nak kata teknik photoshop walaupun byk benda yg boleh di buat dengan perisian tersebut, walaupun rasa macam mustahil

    BalasPadam
  6. Bolehlah cuba kakcik.. berjaya atau tidak, kongsikan kat sini nanti.. hehe

    BalasPadam
  7. Salam Kakcik dan Selamat Hari Raya.

    Kalau perhati betul2 nampak macam nak lain mukannya tu..

    BalasPadam
  8. jauh sangat bezanya.. kalau takde kesan sampingan okler.. kalau ada..?

    BalasPadam
  9. Salam Aidilfitri & maaf zahir batin, Kakcik. Lawo sungguh wanita tu lepas facial, itupun kalau betoi tak photoshop la :)

    BalasPadam
  10. As salam Kakcik,

    Jom buat facial sebelum raya! Kalau tak ketara cantiknye seperti dlm gambar tu sekurang2nya berseri2 dengan selawat & doa...insya'ALLAH... :))

    BalasPadam
  11. Adik tersayang segak bergaya,
    Mengait kuih di atas para,
    Suasana riang di hari raya,
    Bermaaf-maafan riang gembira.

    BalasPadam
  12. kalau pengiklan menggunakan teknik photoshop, maknanya dia menipu....... hasil yang dia dapat tu macam mana agaknya ye?

    BalasPadam
  13. hohoho...tak berani walau pun bukan photoshop..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.