Kawan-kawan kakcik

Rabu, 1 Ogos 2012

Bagus juga...

... kalau semua peniaga berpakaian kemas begini ...

Gambar dari Harian Metro bertarikh 1 Ogos 2012

26 ulasan:

  1. tak boleh kakcik, nanti tie tercelup minyak/tersambar api, bahaya... hehehe

    BalasPadam
  2. hahahahaha setakat 'eksyen' je boleh la mak..tu blum tgk lg 'org smart' gerudi rumah, lepa bata, cangkul tanah..hahahaha

    BalasPadam
  3. mesti ramai yang teruja nak beli kat peniaga macam ni kan kakcik?

    BalasPadam
  4. kemas dan bersih..ada tuala kat leher utk lap peluh,bkn lap dgn lengan baju...

    BalasPadam
  5. Hehehe...ntah lew..kemas...tp sesuai kah...selesa kah...

    BalasPadam
  6. uish..kalau la mcm tu ...sure berlengas tuh..setakat pakai amik gambo xper la kot...

    BalasPadam
  7. hahaha..
    hari-hari pakai begini..?
    hehehe...
    boleh..takde masalah..
    janji ada media cover cerita..
    ;)

    BalasPadam
  8. kak chik pakai tie tu... buat nya tersangkut masa dok proses air tebu kang

    BalasPadam
  9. kemas sgt takut nak beli yg penting bersih!!

    BalasPadam
  10. Kak Cik, patutnya depa tu kena pakai apron, takut takut 'tali leher' mahal tu tercelup ke dalam kari tu... he he he

    BalasPadam
  11. takleh kakcik, bagi yang meniaga separuh masa dan separuh lagi kerja opis, tak cukup baju plak. hehe.

    BalasPadam
  12. over pulak org kata nanti hihihi...
    Kalah org keje opis nih

    BalasPadam
  13. mesti jd semangat klu nak membeli kan kakcik?? tp nnt tercabar lak pekerja ofis..hahha

    BalasPadam
  14. ahaha..kalo yana tak berani nak membeli kalo peniaga hensem sangat nih..takut mahal..hehe

    BalasPadam
  15. mcm tak sesuai je kakcik, abis lencun baju kang, tak pasal2 tie tu terbakar lak heheheh...

    BalasPadam
  16. haha.. boleh angkat kuali panas ngan tai..

    BalasPadam
  17. haha..maun basah lencun kemeja tu nanti mandi dek peloh =)

    BalasPadam
  18. pakai baju gitu masak nnt masam ketiak customer larikk :D

    BalasPadam
  19. Kat hotel (tmpt air cond) boleh lah kot...

    BalasPadam
  20. macam tak kena gaya je kak cik
    mana dengan nak sinsing lengan baju lagi, tali leher lagi hehehehehe....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com