Kawan-kawan kakcik

Selasa, 17 Julai 2012

Untuk membuktikan kita hebat...

v


v


v


v


v


v


v


... maka haruslah kita sanggup dimakihamun sesedap rasa.  Benarkah???

Terpulanglah kepada penerimaan masing-masing kerana memang ada orang yang tidak akan berubah sehingga disedarkan...

20 ulasan:

  1. bagi saya tak perlu menunjukkan kehebatan... sekiranya itu kebenaran yang harus ditegakkan dimakihamun pun kene lalui... tapi perit tuuu.... hanya Allah yang lebih mengetahui...

    BalasPadam
  2. betul ada juga org yg tidak sedar sehingga dia disedarkan....

    BalasPadam
  3. salam... betul tu...kita perlu mempunyai telinga yang tidak tembus bunyi

    BalasPadam
  4. masa kita kat atas..kita perlu beringat2...adakala kita diuji utk berada di bawah...

    BalasPadam
  5. kakpah tak sanggup kena maki hamun kakcik..

    BalasPadam
  6. semoga sy dijauhkan dr sikap memaki hamun org :(

    BalasPadam
  7. Hebat?.. Oo jangan ada yang lebih hebat dari kita...
    Saper suka kena maki hamun... ish ish ish... tak patut... sabarlah kak cik.. :)

    BalasPadam
  8. ishhh maki hamun ! ..
    perkataan tuu punn disebut dah x sedap didengar kak

    BalasPadam
  9. tak suke ngn org yg pikirkan diri sndiri je... yg suke maki hamun sesuka hati

    BalasPadam
  10. kita tahu kita biasa2 jer, hebat tapi tak melampau oklah, tapi memang ptut untuk org yg terlampau berasa hebat tapi tak kemana pun

    BalasPadam
  11. so far sangat sedikit manusia yg disedarkan dengan maki hamun.. tapi sangat ramai manusia sedar melalui teguran yang berhemah..

    BalasPadam
  12. bagi saya akak xperlula kita tunjuk rase kehebatan dgn maki hamun krn tiada maknanya krn kita manusia biasa..yang hebat hanyalah ALLAH YANG MAHA KUASA..:)

    BalasPadam
  13. Tak. Kata-kata tu umpama pisau tajam. Sekali kata, mampu hiris hati manusia. Lukanya mungkin boleh bawa smpi ke mati. Sbb tu kita manusia selalu kena berhati2 dgn kata. Klu kita sgp kena maki, kita akn smbg kata-kata maki pd org len pula. Bukankah itu tak elok?

    Kita takkan berubah krn nasihat seorang manusia melainkan bila sudah terkena.

    =(

    BalasPadam
  14. Sudi dimaki jika itu tebiatbinsan, asalkanndpt free saham

    BalasPadam
  15. uikkk... jiwa kental je boleh menghadapi tu kak...

    BalasPadam
  16. nak tegur biarlah secara elok dan baik bukannya dengan memaki..

    BalasPadam
  17. salam buat kakcik kakakku..
    memaki hamun itu bukan teguran itu penghinaan.. kadang2 bertindak balas ada baiknya..

    t kasih krn kakcik masih sudi menjenguk saya..biarpun saya begitu lama menyepi..

    BalasPadam
  18. kalau kena maki kena tahan sabar...tp kalau saya susah sangat rasanya...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.