Kawan-kawan kakcik

Isnin, 16 Julai 2012

Malam ini episod akhir Masterchef Selebriti...

... macam sudah boleh diduga siapakah pemenangnya!  Walaubagaimanapun, tahniah kepada Angah Raja Lawak yang berjaya melangkahkan kaki sehingga ke akhir rancangan.  Tuah ayam terletak ditaji, kan?  Tuah manusia sama sekali tidak terletak pada sikap irihati dan besar diri... hehehe...


Gambar dari : http://www.astro.com.my/masterchef/


32 ulasan:

  1. oh..dr fazley ke yg bakal menang kakcik?

    BalasPadam
  2. malam tadi tak tengok.sy ingat Juliza yg dpt ke final.rupanya angah ye...Dr Fazli tu dr awal dpt agak yg dia akn ke final

    BalasPadam
  3. Confirm dr fazley yg menang kakcik

    BalasPadam
  4. tahniah pada Angah, kejutan tu! tunggu je malam nanti yek kakcik!

    BalasPadam
  5. kak cik..acik tak pernah tengok..anak2 je suka cerita..masanya tak sesuai untuk acik sebaba dah memang ada program sendiri.

    BalasPadam
  6. saya pun rasa mcm dah boleh agak je sapa yg akan menang :-D

    BalasPadam
  7. Dr.Fazley!
    oghang nogori memnag teror memasak.....hahahha!

    BalasPadam
  8. Tak kisah siapa juara..kedua-duanya ada bakat...

    BalasPadam
  9. Saya tak tengok rancangan ni, takdak estro, heheh. Nanti sapa yg menang bolehla baca kat blog Kakcik naa :)

    BalasPadam
  10. hehe..dayah pun excited kemain lagi nak tgu malam nih..
    ermm walaupun bak kata kak cik dah boleh diagak saper pemenangnya kan..?
    hihi..

    BalasPadam
  11. Tak sabar nak tengok,.. Mesti tunggu depan tv...thanks KC for reminder....

    BalasPadam
  12. Salam Kak Cik...
    Saya pun nak tunggu depan tv jugak malam ni...rasa-rasa dah dapat agak pemenangnyakan...:)

    BalasPadam
  13. btol tu... tahniah angah raja lawak....

    BalasPadam
  14. mestila Dr. Fazley, kita tgk ja mlm ni

    BalasPadam
  15. Mgu lepas, slps habis tgok MS suami tnya.. agak2 siapa menang. Suami kata Angah RL menang... Sy iyekan aje.
    Tp sgt tak sangka Angah dpt ke final dgn drF... sbb igt JA & DF yg ke final...

    BalasPadam
  16. harap2 Dr Fazley menang..tp Angah pun bagus jugak...

    BalasPadam
  17. lama sgt dh sy tak tgk tv mak....tak follow dh tup2 dh final

    BalasPadam
  18. jarang2 dpt tgk hehe sebab umah takde astro

    BalasPadam
  19. Tak dpt nak tgk. Kat umah tak der astro...huhuhu...

    BalasPadam
  20. episod musim yg lepas sy ikuti rancangan juga sesekali tapi musim yg baru sy xtgk la kakcik...

    BalasPadam
  21. Salam my lovely kakCikS:)

    Semalam..ingatkan Julizan yang kan masuk final..
    rupanya si Angah yaa..:)
    InsyaAllah..tgk malam ni!
    :)

    BalasPadam
  22. dan keputusannya telah di ketahui..... hihihihi

    BalasPadam
  23. sape yang menang kakcik..?saya sekejap tengok, sekejap tinggal..sudahnya, tak tahu hujung pangkal..

    BalasPadam
  24. Alaa...kak...tertido dopan tv tadi.....ahakz....

    BalasPadam
  25. sapa menang? sape menang? *umah tadek astro..awal2 dulu follow kat umah mak..skang dah tak follow*

    BalasPadam
  26. Ramai tul peminat rancangan ni termasuk saya.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com