Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 20 Julai 2012

Bangcik belanja makan pizza...





Bangcik belum bekerja.  Dia belanja dengan wang yang dikumpulnya.
Keseluruhan harga pizza itu lebih RM100.00
Terima kasih Bangcik.

17 ulasan:

  1. lama tak dengar pasal Budak Sepet

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...murah rezeki bangcik ye..
    pandai simpan duit..

    err..bila nak belanja acik putu pulak?
    kihkih

    BalasPadam
  3. Murah rezeki sebelum ramadhan.. Sedapnye domino :p

    BalasPadam
  4. selamat berpuasa kak cik....semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita

    BalasPadam
  5. cedapnya domino's... nak sikit,,,

    BalasPadam
  6. murahnyer rezki, dan baiknyer hati bangcik ye!

    BalasPadam
  7. Salam kak chik...

    nmpak menyelerakan mknanan tu...alhamdulilah bang chik tak berkira dgn keluarga...

    BalasPadam
  8. Harapnya anak kakak boleh macam bangcik. Sekarang semuanya kalau ada duit bukan main kedekut kakcik. Mesti cepat-cepat masuk tabung...

    BalasPadam
  9. salam ramadhan dari kami sekeluarga kak chik

    BalasPadam
  10. semoga bertambah murah rezki bangcik..bukan senang bdk2 skrg ni nak kuarkan duit simpanan msg2 hanya kerana nak belanja org len..ank2 sy sendiri klu pinjam lum sempat nak ganti asyik bertanya je..huhu

    BalasPadam
  11. moga lebih murah rezeki bangcik lepas ni dan sampai bila-bila pun...

    BalasPadam
  12. bestnya......terima kasih bangcik

    BalasPadam
  13. salam...

    bagus anak mak....

    salam ramadhan dari syira. maaf jika ada tersalah bicara.

    BalasPadam
  14. memula tadi baca tajuk ingat kan mak salah tulis
    sebab setahu acu bangcik lum keja..hehhehee
    bagus nye bangcik nie :)

    BalasPadam
  15. sedapnya pizza domino..bang cik belanjalah kakak boleh? hehehehe...(,")

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.