Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 9 Jun 2012

Model tudung...

Kalau saya boleh kelihatan 'cantik' bila bertudung, tentu kakak-kakak
dan makcik-makcik (termasuklah mak saya) lebih cantik lagi 

mengenakan tudung seperti yang diperintahkan Ilahi, kan? :)

Eh... jangan menyangka yang bukan-bukan bila melihat gambar di atas!
Saya adalah lelaki sejati tau? Saya minat bersukan dan saya juga
bercita-cita untuk menunggang motorsikal berkuasa besar suatu hari nanti.

17 ulasan:

  1. hehe...alahai..tomei tomeinya model tudung ni ekk..:)

    BalasPadam
  2. heheheh...mcm pompuan lah kak....

    BalasPadam
  3. hahahahha mahal tu model nie

    BalasPadam
  4. sungguh, ingatkan mmg perempuan...=))

    bagus la dik,
    semoga jadi motivasi untuk mereka bertudung=)
    Insyaallah...

    BalasPadam
  5. hahaha!!!! mak buli budak sepet! kehkehkeh!

    BalasPadam
  6. Sukanya part pipi yg bam bam tu... ;)

    BalasPadam
  7. Sebijik cam pompuan... Nak pulak dia jd model tudung tu...he he

    BalasPadam
  8. Slm perkenalan.....rietta mati mati yg atas picta kakak, yang bawah picta adk..hehehe....comei.....

    BalasPadam
  9. hahaha gelak besar saya...ingatkan ppuan sejati yg atas tu rupa2nye.....hihihi

    BalasPadam
  10. kalau tak baca habis
    mmg percaya perempuan sejati tau kakcik =P

    BalasPadam
  11. mula2 mmg saya ingat gambar atas tu pompuan..rupanya org yg sama ye..

    BalasPadam
  12. haha..masa saya tengok snippet tepi blog pun saya dah tahu ni anak bongsu kakcik. hehe comel..

    BalasPadam
  13. Si-bongsu-takat-ni teman tu pon ade juge dipakeikan gini.. kempunan babygegirl le katekan.. hmmmm...

    BalasPadam
  14. Comel model tudung Kakcik.. Pesanan yang cukup bermakna.. :)

    BalasPadam
  15. chomelnya adik!!!! sy bayangkan anak kalo anak kakcik perempuan pasti comel mcm adik. hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.