Kawan-kawan kakcik

Rabu, 2 Mei 2012

Mahal dan murah...

Dengan harga yang begitu, apakah khasiat yang kita dapat, ya?
Kakcik terlepas pula dari merakam gambar gamat kering yang berharga
RM250.00 untuk dua ekor!

Yang ini tak mahal, tapi kakcik tetap takut nak pakai (memang tak beli pun).
Peragut bukan dia kenal mana yang asli mana yang tiruan!

15 ulasan:

  1. wah barang kemas tu mengerlip nengok, ori ke tipu punya tu kakcik? hehe

    BalasPadam
  2. Kakcik..apa khasiat gamat kering tu?

    ALin baru blk Padang Besar ritu..memang banyak sangat yg tiruan lagi nan murah..hhehehehhe

    BalasPadam
  3. Erk? Mahalnye Kakcik sang gamat tu!

    BalasPadam
  4. gambar yag last tu nampak macam 'tulen'... hee.. sah peragut akan tertipu..

    BalasPadam
  5. mahalnya kakcik..peniaga ni lebih kepada ambik kesempatan...mak mertua saya dapatkan gamat murah2 je dari kedah..saya tak pernah cuba.. tapi husband kata mujarab utk sembuhkan luka..

    BalasPadam
  6. 250 utk 2 ekor gamat...huhu saya pun nak buat biz gamat kering jugak la..:)

    BalasPadam
  7. yang tiruan tu lagi la rasa takut nak pakai.

    BalasPadam
  8. mahalnya gamat kering. kalau gamat hidup mahal gak ke kakcik?

    BalasPadam
  9. mahal tul yek kakcik gmt kering tuh... kalu kite beli minyak gmt tu murah je huhuhhuhui...

    rantai tiruan tu pun ngeri... btl mcm kata kakcik, peragut bkn tau tiruan ke ori, diaorang tau meragut je

    BalasPadam
  10. mahal ek gamat kering tu....tp mesti byk khasiat dia kan

    sy nak pakai cincin emas pon tk brani .nak2 area yg ada byk kes ragut +rompak dll. mmg tk barni

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.