Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 24 Mac 2012

Polis Malaysia yang peramah...

Semoga sikap itu tidak bertukar menjadi pemarah pada keadaan yang tidak sepatutnya...


Mulanya polis yang membelakangkan kamera itu yang tolong
mengambil gambar.  Kemudian pelancong itu memeriksa kamera
mereka.  Gambar bergoyang gara-gara tangan siperakam gambar
(akulah itu) menggigil sebab takut kena sergah! hehehe...


 




9 ulasan:

  1. ooo...kakcik jadi mamarazi ye...hihi

    saya pun kalau gi oversea suka ambik gambar dgn abg polis :)

    BalasPadam
  2. sempat lagi kak chik ambik gambar polis yg peramah tu : )sapa pelancong tu

    BalasPadam
  3. Harap2 sentiasa begitu..Nak cuba posing dgn encik polis jugak lah..

    BalasPadam
  4. Boleh pulak dia minta tolong kakcik tak org lain utk ambilkan gambar mereka...

    BalasPadam
  5. Boleh aje kalau nak posing dengan abang polis...insyaallah mereka tak keberatan nak bergambar

    BalasPadam
  6. kalu mama sure tak beran nak tangkap gmbr. takut.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Kak Cik

    kalau saya ada kat situ
    saya ambil gambar kak cik sedang ambil gambar polis tu...he he

    BalasPadam
  8. As salam Kakcik,

    Kami kat sini belum berpeluang amik gambar dgn polis lagi tapi dorang ni kalau nampak kite pkai kamera DSLR dorang igt kite reporter...hahaha!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.