Kawan-kawan kakcik

Rabu, 22 Februari 2012

Bila makan di khalayak...

jagalah adab sopan
kerana ramai yang sedang makan
jangan tersengih-sengih mencungkil gigi
macam orang lain tak tahu geli

bukan setakat tersengih-sengih
boleh pula lidi digigit-gigit
dan meludah tanpa rasa bersalah
sampai yang 'terlihat' menahan muntah

yerk!!!




34 ulasan:

  1. erkkk.........
    aduhai...ke dah biasa buat gitu di rumah kot kak cik?

    BalasPadam
  2. bila dok fikirkan.... betul ke tak tau adab??
    or.. may be tau - tapi buat2 tak tau
    mencik lahhh!

    BalasPadam
  3. tulah kakcik.. selalu gak nampak org macam tu..

    tapi org macam tu selalunya tak fikir keadaan sekeliling.. diri sendiri lepas susa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalu chayanunalifkan.. kalau mengcunkil tu kenalah tutup ngan tangan lagi satu.

      Padam
  4. yeckkk!!!

    mmg geli kalau terjumpa org yg tak reti adab mencungkil gigi cenggitu!!

    BalasPadam
  5. kalu ye xthn nk buat, pegi la tmpt lain kn

    BalasPadam
  6. yerkkk...mmg tak suka org mcm tuu...
    penting diri sendiri tak tau org semua tak suka cara dia tuu...

    BalasPadam
  7. hahaha..selalu tengok jugak tapi selalunya bukan bangsa kita....minta2 jgnlah kita terlupa ye dan buat dikhalayak ramai

    BalasPadam
  8. baca ini pun kakak loya
    apa lagi kalau depan mata

    yerk..

    BalasPadam
  9. ish..mmg confirm saya tak jadi mkn klu ada org buat camtu.."sigh"

    BalasPadam
  10. Salam,
    LF pun tak suka perangai macam ini ... Agak2nya mereka yang berkenaan ni boleh terima ke, kalau kita buat perangai yang sama ketika mereka sedang makan ! Uek !

    BalasPadam
  11. Memang kurang sopan dan kurang ajar kalau buat gitu depan2 org yg tengah makan....ilang selera laa plak.. kalau nak cungkil pun tutup laa sikit..

    BalasPadam
  12. mmg takde sivik langsung, gelinya membayangkan situasi itu

    BalasPadam
  13. Memang benci Memang Berbulu
    Tgk Org berkelakuan begitu
    Rasa Macam Kepala Dia Saya Nak Luku
    Baru dia tahu

    Geram betul kan kak..nak2 yg suka sgt duk membuang kahak di tempat basuh tgn sampai kita kedengaran...

    BalasPadam
  14. Hahaha tergelak kakya baca N3 kakcik ni...

    Jenis tak tau malu. slamber jek.. Yang lagi teruk boleh berkahak lagi.. Mak aiiii

    BalasPadam
  15. eiiii..memang tak suka jugak..yarkkk..

    BalasPadam
  16. tak baikk tauuu...tak sopan korek2 gigi depan orang...geliii

    BalasPadam
  17. tapi IM sejak akhir-akhir selalu korek gigi. terutama lepas makan daging!

    BalasPadam
  18. yang korek hidung pulak cam no kak cik ... heheheh

    BalasPadam
  19. betol tu kakcik.. geram je nengok..

    BalasPadam
  20. Bila dah dijadikan kebiasaan..
    Agaknya....Susah kut nak dibuang tabiat tu kuttt!
    Aduhaiii...

    BalasPadam
  21. uweeeks!
    buatlah bila dah balik rumah...

    BalasPadam
  22. Tak beradat lah tu KAK...apa punya org tah...??

    BalasPadam
  23. Heeeee.. pengotor.

    Saya mesti cepat cepat toleh tempat lain jika ternampak bab cenggitu.

    BalasPadam
  24. Memang meloyakan kalau berada dalam keadaan begini/

    BalasPadam
  25. yerk yerk... pengotor.. saya macam kak azie, toleh kat lain.. kalau boleh tukar, tukar tempat lain terus..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.