Kawan-kawan kakcik

Selasa, 10 Januari 2012

Terima kasih Nida...

Kiriman Nida telah selamat sampai ke tangan kakcik hari ini.  Tapi, kakcik rasa nak buat aduan ke Pos Malayasia, lah!  Peti surat disediakan, tapi posmen tu suka-suka hati saja selitkan sampul surat di wiper  belakang kereta Along.  

Kalau tiada siapa yang nampak (Adik balik dari sekolah ternampak sampul itu), mungkin akan tercicir begitu sahaja. :(





Terima kasih banyak-banyak Nida.  Kakcik sangat menghargainya.  Menyusahkan Nida saja. :)

20 ulasan:

  1. posmen tu tak nampak peti pos kot.kena ltk peti bos yg lebih besar.hahaha

    BalasPadam
  2. seronoknya dapat buah tangan

    kekadang posmen Malaysia ni ada byk penyakit M kakcik, kalau hilang barang tu tadi, alahai sayangnya lah

    BalasPadam
  3. ambik mudah jerkan...geramkann..

    tapi seronokkan kakcik dapat buah tangan ni...

    BalasPadam
  4. dia cirit birit kot
    dah tak tahan sgt..huhu

    BalasPadam
  5. eh..ada pulak dia letak camtu ye,,mcm2 posmen ni..kami hari tu..tunggu brg tak sampai2..org sana kt dah pos lama..kita kena tel byk kali..last dia suruh kita amik sndiri kt pejbt pos huhu

    BalasPadam
  6. ilang saya nak komen bila baca komen ati.. terkekekek saya gelak.. aduhai ati..

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. rezeki kan tu kakcik.. =)

    BalasPadam
  8. Syoklah! Eh! Sy rs skg nie mcm musim bg hadiah je kan Kakcik?

    =p

    BalasPadam
  9. salam. wah akk cik dapat buah tgn. syoknya.. hehe

    BalasPadam
  10. yeay! dapat hadiah..! Alhamdulillah..:)

    posmen ni kadang2 ada yg bagus, kadang2 ada yang ambil ringan je hal2 macam ni..buat nya benda tu penting...haih..macammana lah kan...

    BalasPadam
  11. wah bestnya kak cik dapat hadiah la , bertuah badan hehe,...

    BalasPadam
  12. tahniah kakcik, itu tandanya kakcik mmg disayangi dna dihargai sahabat

    kak..
    pi terus buat aduan.. nanti sampai bila2 posmen tu buat gitu..

    BalasPadam
  13. seronoknya bila dpt gift kan kak..

    posmen mmg slalu gitu,kdg2 atas bonet keta je,kdg2 letak dlm bakul motor padahal ada je peti surat =(

    BalasPadam
  14. hehe... terharu pula rasanya bila Kak Cik buat entri ni... sudilah terima pemberian dari kami yang tak seberapa ni....

    p/s: buat Dato' LF, hajat di hati nak bagi semua pada rakan-rakan alam maya.. namun apakan daya...hehe.
    Insya Allah andai kami balik ke Malaysia, kalau umur panjang bolehlah kami kirimkan souvenir nanti.. kos pos pun murah sikit :)

    BalasPadam
  15. sy tlg jwab ek,kdg2 bknya psmen mlas men ske2 selit srat...psmen mkn pn kdg2 ats mto kjar msa hu2(mkn roti)...slalu kes da peti tp psmen selit srat sbb pti 2 brada d tmpat yg ssh nk d mskkn srat,kna trun mto...lau 50 buah rumah cam 2 smpai mlmla psmen kj,psmen bkn bw srt je,pos laju,regster,parcel,pos xpres...nk abis kn suma 2 adehhh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com