Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 21 Januari 2012

Kenduri pizza...




Adik perempuanku yang membelanja = RM149.00


 

19 ulasan:

  1. mcm mcmlah rasa pizza yang ada tu kak chik ye?

    BalasPadam
  2. Wow...kalau la anak bujang saya nmpk mcm ni, mmg x pandang yg lain dah. Ni betul punya kenduri...

    BalasPadam
  3. Dah lama tak makan pizza...kakcik dah bagi satu idea...nak belanja anak2 musim cuti ni.

    BalasPadam
  4. wah wah wah
    kenduri besar nampak ma..
    seronok ni makan ramai2 ni =)

    BalasPadam
  5. murah rezeki yg membelanja.... huhuhu

    BalasPadam
  6. rasa madam nak makan pizza juga.. hiks.

    BalasPadam
  7. adusssssssssssssss
    sungguh mengugat iman

    BalasPadam
  8. singgah sini langkah kanan ..ada piza tengok saja.....

    BalasPadam
  9. wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii mai peberrettttttt :)

    BalasPadam
  10. adik apa khabar?
    dah balik rumah dah?
    siap kenduri pizza...
    Alhamdulillah...Q

    BalasPadam
  11. Salam

    Seronoknya...
    Tadi anak saya menyebut2 piza domino hehe tapi dia dtg salah rumah!(rumah kakchik!)

    BalasPadam
  12. dah lama xmkn domino pizza..ms study dl slalu jg sbb senang nk dpt branch..

    BalasPadam
  13. wow... kenduri pizza..... nak tumpang....

    BalasPadam
  14. wah lama dah tak makan pizza sedapnya kak cik..

    BalasPadam
  15. Wah, kenduri Pizza ye...

    Nak buat pizza lah nnt jgk :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.