Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 Januari 2012

Dataran Rindu Alam, Kuala Perlis...

Jom kita jalan-jalan...

kita singgah di sini sekejap...

Dataran itu tak jauh dari bangunan ini - kalau tak silap, ini adalah bangunan Dewan Undangan Negeri Perlis

nampak cantik, kan? ...

ada tempat mainan untuk kanak-kanak...

ada gua juga.  Kalau berani, masuklah!...

Langit senja yang indah dipandang...

23 ulasan:

  1. kakcik, percaya tak, kalau kakcik beli kamera kompak yang ada lanse, pasti kakcik ada gaya photografer..

    suungguh.. cantik2 gambar y kakcik snap

    BalasPadam
  2. amboi mama..
    seronok r BS asyik jenjalan je ye..=)

    BalasPadam
  3. megah berdiri ya bangunan dewan undangan tu....

    BalasPadam
  4. kakcik ikut suami bertugas kat perlis ke..atau bercuti ni? perlis pun dah banyak berubah...dah banyak bangunan baru...

    BalasPadam
  5. Perlis memang cantik .. termasuk orangnya. hehe

    BalasPadam
  6. kak cik pandai amik gambaqla..cayalah..

    BalasPadam
  7. kakcik... apa kata tahun nie dapatkan camera yg canggih sket. gmbo lg cantik dan kualiti lebih tinggi. {blh guna bila kenduri nnt.. hehe}

    BalasPadam
  8. si bongsu yg tak kesampaian lagi nk dijumpa....huhuhuhuhu...(mahapkan gaya bahser den, kakcik)... errr, kakcik x bermotivasi nk bertukar propesen ker tuh? ramai dah mendorong...hihihih

    BalasPadam
  9. Ayu...

    alamak! ini yang buatkan semangat nak dapatkan kamera canggih lagi berkobar2 ni... :)

    BalasPadam
  10. cheqna...

    macam itulah dia... bukan main seronok kalau dapat 'berjalan-jalan'... :)

    BalasPadam
  11. gedek!...

    selagi boleh... hehehe... :)

    BalasPadam
  12. gB...

    jom bawak mak pergi teroka ke dalam tu, nak tak? :)

    BalasPadam
  13. Siti...

    biasalah kakcik ni, 'mengekor' suami selagi ada peluang. :)

    BalasPadam
  14. Kanda AL...

    ya, saya kagum dengan kecantikan Mak Ngah. :)

    BalasPadam
  15. TB...

    alaaa... kakcik snap sesuka hati je. :)

    BalasPadam
  16. Cyana...

    ehem! Cyana ada kamera lebih yang hendak dijual dengan harga yang lebih murah tak? hehehe...

    BalasPadam
  17. Ayu...

    kalau kakcik tuko propesyen, agak2nya boleh kabe tak pendapatan sebagai pengira biji kopi ni?

    kihkihkih...

    BalasPadam
  18. jeles tau kak chik dah ke perlis, salah satu tempat cik ina nak terjah.tungguuuuuuuu

    BalasPadam
  19. Cik Ina...

    nak pergi nanti, ajaklah kakcik sekali, boleh? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.