Kawan-kawan kakcik

Selasa, 20 Disember 2011

18/12/2011 - antara gambar-gambar yang belum kusiarkan...

Teringat Kak Nani tercari-cari sewaktu Abang Borhan berada di sini.

Abang Borhan dengan Dato'LF buat apa bisik-bisik kat belakang tu?

Apalah yang disukakan sangat dek GB tu?  Sampai tutup-tutup mulut begitu...

Tak ingat siapa yang tegur (Datin Aishah kot?) - 'ha! dah cukup empat tu'...
Dua yang di sebelah kiri Dato' tu, hak orang.  Yang dua di sebelah kanan tu,
bolehlah cuba. :)

Bujal nak kejar apa? Ati teruja dengan makanan apa?  Gedek pula sedang
mencari ilham.

Ini siapa yang bercakap, siapa yang mendengar?

Konon-konon nak berwajah serius macam Gedek, tapi kakcik tak pandai.

Eh eh! Azie tunjuk apa kat Ayu tu?



23 ulasan:

  1. gambar kedua dari bawah lah yang paling ceria...

    BalasPadam
  2. nak senyum pun ada...
    hehehehheh..
    kalian mmg best

    terbaik sebab kakcik siarkan gambar disebalik pertemuan..
    ala2 siaran langsung gitu
    love u kakcik

    BalasPadam
  3. sy dah buat wa tammat utk majlis itu..jenuh pilih gambar.hehe

    BalasPadam
  4. SALAM,
    JELOUS TENGOK GEDEK TU ! KAKCIK, SEMUA GAMBAR INI AKAN LF MASUKKAN DALAM ALBUM.

    BalasPadam
  5. aduhhh.. statement 2 di kiri dah berpunya yg 2 di kanan tu boleh cuba tu yg tak tahannn tu..hahhaha

    BalasPadam
  6. I hope i'm one of the beautiful woman in the last photo ..

    BalasPadam
  7. puas hati cik ina dua orang yang dicari dah jumpa : )

    fara & irfa(kurang nampak-ada gambar lagi ke?)

    BalasPadam
  8. haritu kan kakcik ceriaaa sgt! gambar faveret saya yg dalam kamera saya adalah gambo kakcik yg ceria di samping bujal dgn k ati masrif. :D

    BalasPadam
  9. ladies..mmg mcm tu la kalu bergambar

    BalasPadam
  10. sejuknya dalam musollah LF tu...ternanti2 siapa yg ada gambar "Bilik Puaka".

    BalasPadam
  11. kakcik.. suka sangat gambar2 ni.. saya tapau ... :)

    BalasPadam
  12. heheheheh akak cari husband sbab nak kan kamera..
    Alih2 dia didlm sedang berbual dgn ustaz..

    BalasPadam
  13. kakcik, saya rasa dah menjadi serius mukanya tu....kena tambah lagi sikit je kot..hehe

    BalasPadam
  14. Dalam ramai-ramai wanita, baju KAKCIK paling sedondon warna dengan DATO’ LF. Pakat eh?

    hahahahaha lariiiiiiiiiiii!

    BalasPadam
  15. Meriahnya.. Moga ikatan silaturrahim yang terbina berpanjangan.

    BalasPadam
  16. Seronok tengok ramai2 ceria kat gathering tu :)

    BalasPadam
  17. kakcik... seronoknya tgk gambo. yg last tu pun menarik mcm2 aksi ada. hehe

    BalasPadam
  18. seriusnya muka uncle gedek. hehe..

    seronoknya kak.. =) meriah sesangat!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.