Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 14 Oktober 2011

Semuanya kuasa DIA...

... jadi, janganlah terlalu bangga, sombong dan bongkak dengan sedikit 'kuasa' yang dipinjamkan kepada kita.










24 ulasan:

  1. Tina...

    semoga lupa itu bukan lupa yang berkekalan. :)

    BalasPadam
  2. da biasa duk kat bawah~~takde tempat nak tunjuk kuasa~keh keh~~

    BalasPadam
  3. bujal...

    sama macam mak juga. :)

    BalasPadam
  4. cantik pemandangan tu.. indah ciptaanNYA..

    BalasPadam
  5. kalau dok kat atas, bukan setakat kene pandang bawah je.

    kene turun sekali, baru boleh feel. :D

    BalasPadam
  6. aina memang selalu duduk coz rumah tingkat dua terpaksa le pijak org bawah...hehehehee...

    kuasa akan di tinggalkan bila Allah menjemput pergi...

    BalasPadam
  7. tak baik le nak bongkak2 ni...
    esok mati - sama juga kekdahnya dengan orang lain.... guna kain kapan putih biasa ja...

    BalasPadam
  8. betul tu kakcik..
    jgn ingat bila dah 'besar' semua nk besar..tahu tak ada yg lebih BESAR lagi..

    BalasPadam
  9. Kuasa kita pun tak ke mana kakcik. Sampai masa tak diperlukan lagi

    BalasPadam
  10. sy tetap jadi org bawah...kuli katakan. selalu kena perintah.

    BalasPadam
  11. Dah lama Kakcik tak buat sajak...:)

    BalasPadam
  12. lawa lah akak .. gambar awan tu!!!

    BalasPadam
  13. selalu terkena dgn manusia yg rasa diri dia sangat powerful.. haihhh.. sabor jela

    BalasPadam
  14. besar tu mulanya dari kecik jugak kan kakcik?

    BalasPadam
  15. Ringkas tapi bermakna entry Kakcik ni. Ella suka!!

    BalasPadam
  16. Canti sungguh ciptaanNya kak.. amy masih di bawah , masih jadi kuli dan masih kena buat kerja sendiri...

    BalasPadam
  17. Ramai yg sombong bila boleh sedikit drp org lain ... menyampah betul la..

    BalasPadam
  18. betuk kakcik..semuanya kuasa Dia..Dia pinjamkan sekejap pd kita..

    BalasPadam
  19. masa balik kg hari tu, sebelah2 kg dekat2 je,,tapi hujan kat satu kg, sebelah lagi tak. Allah Maha Kuasa .

    BalasPadam
  20. tiga gambar yg pertama itu sgt memukau !

    BalasPadam
  21. cantik pic awan yang kak cik ambik..subhanallah besar ciptaanNYA..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com