Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 8 Oktober 2011

Bapa jenis apakah sebenarnya kamu???

... betapa pedih hatiku membaca dan membayangkan siksanya anak itu.  Kalau ikutkan hatiku yang marah, mahu sahaja aku menyarankan agar kamu tidak lagi dibenarkan hidup di muka bumi ini!!!



26 ulasan:

  1. Salam
    Bapa jenis inilah akan di laknat Allah

    BalasPadam
  2. astaghfirullahalazim!

    tak dapat ku bayangkan :(



    *syukur dikurniakan suami yg sanggup 'berpantang' hingga 100 hari

    BalasPadam
  3. Nak sangat melihat wajah binatang berwajah manusia ni..lepas tu pakat ramai ramai kerat 'anu' nya...orang macam ni tak boleh di biar kan bebas...

    BalasPadam
  4. Arrrggghhh... Tak tahu nak kata apa.

    BalasPadam
  5. astaghfirullah... berderau bulu roma ni...

    BalasPadam
  6. ni baru betul2 bapak haruan!



    binatang pun tau sayangkan anak!


    gile seks!adalah orang yg tak beriman!

    BalasPadam
  7. Astarghfirullahhalazimmm.... kenapa mesti hidup bertuankan nafsu???

    BalasPadam
  8. ermm....subhanallah..semoga org itu akan sedar dan bertaubat dari kesalahan besar yg sangat tidak masuk akal ini.

    BalasPadam
  9. bapa setannn tu...

    benci betui org yg takde otak
    mcm gitu...patut kena rejammm!

    BalasPadam
  10. patut campak kat tengah laut tu biar kena makan dgn jaws

    BalasPadam
  11. astagafirullahalazim...
    memang sah gila..tak layak jadi sorg bapa...eluk dirotan secukup2nya.

    BalasPadam
  12. Ini jahat, ini gila, ini perangai Syaitan, bukan manusia.

    Secara logiknya, seorang ayah takkan sanggup buat anak dia mcmtu.

    BalasPadam
  13. Tadi kami kat ofis pun dah cakap pasal benda ni la jugak

    siap maki hamun geramkan si bapa binatang tuh!

    BalasPadam
  14. agaknya, iblis pun tak menjangka ada manusia yg teruk sebegini..

    BalasPadam
  15. Salam Kakcik,

    Baca title jer, isi tak sanggup baca..

    BalasPadam
  16. Ya Allah.. Kenapalah jadi seperti ini? Hilang akal ke apa..

    Tak sanggup nak baca.

    BalasPadam
  17. nyesal baca...huhuhuuu..! Dah baca tu duk teringat2...bapak anjing pun tau tak mcm ni.

    BalasPadam
  18. hidupnya bertuankan nafsu. otak pu x berguna lagi.

    BalasPadam
  19. dimanakah keimanan seorang ayah???
    bgmn mahu mendidik anak2???

    BalasPadam
  20. jenis binatang la tu..tergamaknya dia,kan..

    BalasPadam
  21. Saya kutuk perbuatan ini !!

    Ya Allah, berilah kekuatan ummah dan juga keimanan yg kukuh pada mereka yg ampuh jiwanya. Sesungguhnya Engkau maha Besar lagi maha mengetahui .. Aminnn

    BalasPadam
  22. tak terucap kata2 kak.

    takkan si lelaki ni tak tahu tak boleh berjimak ketika isteri dalam hadas besar.

    tapi di situ tak dinyatakan agamanya..

    namun lelaki tak bolehkah belajar mengawal hawa nafsu seksual sementara isteri perlu rehatkan tubuh badan yang penat setelah mengandungkan anak selama 9 bulan.

    BalasPadam
  23. berita2 begini menakutkan..

    berdoa agar anak2 kita sentiasa dilindungi drp musibah..

    BalasPadam
  24. baca gak berita pasal nie dalam paper semalam, tapi sampai sekarang masih belum boleh menerma akal lagi.

    BalasPadam
  25. buang dalam kandang harimau lagi bagus org mcm ni.... merosakkan zuriat sendiri....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com