Kawan-kawan kakcik

Isnin, 10 Oktober 2011

Batuk...



Rasa macam nak angkat kerusi meja ke bilik air!


15 ulasan:

  1. betul.. macam minggu lepas, agak teruk saya batuk.. rasa nak duduk kat dalam bilik air je..

    BalasPadam
  2. tak terbayang kakcik angkat kerusi meja letak ke bilik air,
    heheheh..banyak minum air suam ye?

    BalasPadam
  3. batuk sampai rasa nak terkencing kan kak..

    kita baru jek minggu sudah kena batuk selsema demam..

    la ni dah gatal tekak balik..cam nak batuk balik jek..

    BalasPadam
  4. puteri chik na pun batuk now ni ..semalam sampai muntah atas katil sbb tak sempat nak ke bilik air :-(

    BalasPadam
  5. betul, sakit jiwa kalo batuk. slalunya sebelah mlm batuk menjadi2. baru nak lelap mata dah batuk, geram sgt

    BalasPadam
  6. sana sini musim batuk..
    rasa nak korek2 anak tekak dgn garpu..huhu

    BalasPadam
  7. sama la kakcik

    sekarang ni sakit tekak, bersin, selesema.

    BalasPadam
  8. anak bujang wani pon tengah batuk tu kakcik..kesian bila baby batuk...huhuu

    BalasPadam
  9. SALAM,
    CEPAT SEMBUH SBLUM PERJUMPAAN NI !

    BalasPadam
  10. siannya kakakku kakcik..
    betul ke kicap campur limau nipis tu baik utk batuk?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.